חוזה חדש למג'יק בתחום המובייל עם חברה צרפתית

פלטפורמת המובייל של מג'יק נבחרה לשמש לפיתוח גרסת מובייל עסקי לתוכנת ניהול שרשרת האספקה של Syslife הצרפתית

חוזה חדש לחברת מג'יק : חברת התוכנה, המפתחת פלטפורמת פיתוח יישומים ואינטגרציה ופתרונות אינטגרציה עסקיים מבוססי מובייל, Cloud ו-On-Premise, הודיעה כי פתרון המובייל העסקי שלה נבחר על ידי סיסלייף (Syslife), ספקית תוכנה צרפתית , לצורך פיתוח גרסת המובייל של אדקסיו (Adexio) - תוכנת שרשרת האספקה של החברה, המיועדת לסקטור הצרכנות.

תוכנת אדקסיו פרושה כיום בכ-265 אתרים שונים בצרפת, ונמצאת בשימוש על ידי מספר מותגים מובילים. יישום המובייל החדש שומר על תכונותיה של התוכנה ומתאים אותן לשימוש נייד - דבר המקל על חברות בתחום הצרכנות לבצע אופטימיזציה של רמות המלאי ושל זמינות המוצרים.

בין היתר, מאפשר היישום למנהלי חנויות לייצר רשומות אספקה בצורה ישירה, מרצפת המסחר באמצעות בדיקה ויזואלית של רמות המלאי והתאמת תחזיות המלאי באמצעות איסוף נתונים מרשת החנויות.

"רצינו שגרסת המובייל של אדקסיו תעבוד על מגוון מכשירי טאבלט, תכלול תכונות ומסכים חדשים שהם חיוניים לחברות קמעונאיות, ותספק חוויית משתמש אינטואיטיבית ומתקדמת כפי שמצופה מיישום לטאבלט", מסר אמר סבסטיאן נטל, מנהל השיווק, סיסלייף. "פלטפורמת Magic xpa לפיתוח יישומי מובייל היוותה את הפתרון האידאלי עבורנו, מאחר והיא מאפשרת לנו לייצר יישומים עבור מספר סוגי טאבלטים בפרויקט פיתוח אחד, כולל טאבלטים מבוססי iOS ואנדרואיד. בנוסף, מאפשרת לנו הפלטפורמה לבצע את הפרויקטים במהירות וברמת הגמישות הדרושה לנו, ולמעשה גרסת המובייל עצמה פותחה בפחות מארבעה חודשים והיא זמינה ב-SaaS או מהמחשב האישי".