ארית מדווחת על מו"מ עם משרד הביטחון וניסוי מוצלח

החברה מנהלת מו"מ עם מנהל הרכש במשרד הביטחון על עסקה לרכש אלפי מרעומים ■ בהודעתה הנוספת עדכנה ארית, כי עברה בהצלחה את שלב ניסוי הירי, במסגרת מכרז שבו היא מתמודדת בהודו

חברת ארית תעשיות פרסמה אמש שתי הודעות מעודדות למשקיעים. החברה שבשליטת צבי לוי, היו"ר, דיווחה, כי היא מנהלת מו"מ עם מנהל הרכש במשרד הביטחון על עסקה לרכש אלפי מרעומים, באמצעות החברה-הבת רשף טכנולוגיות. ארית עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים אלקטרוניים ומוצרים אלקטרו-אופטיים לשוק הצבאי.

בארית לא ציינו מהו היקף ההזמנה, אך הבהירו כי הצדדים הגיעו לסיכום. עוד אמרו, כי "כל עוד לא תקבל החברה הזמנות באופן רשמי ממנהל הרכש במשרד הביטחון, אין כל ודאות בידי החברה כי הזמנות אלו אושרו סופית ויתקבלו".

בהודעתה הנוספת עדכנה ארית, כי עברה בהצלחה את שלב ניסוי הירי, במסגרת מכרז שבו היא מתמודדת בהודו. מדובר במכרז למכירת 320 אלף מרעומים בקוטר 105 מ"מ, כחלק מסדרת מכרזים לאספקת מרעומים שונים, שהיקפם הכולל מוערך בכ-200 מיליון דולר.

מניית ארית נהנתה היום מעליות שערים נאות, שהגיעו במהלך המסחר עד ל-10%. בשבוע שעבר עדכנה ארית על קשיים בהתקדמות במכרז למרעומים בקוטר 155 מ"מ, בעקבות כישלון ירי שבוצע, אולם כעת היא עדכנה, כי הודיעה על נכונותה להשתתף בניסוי חוזר. גם למכרזים אלה ניגשה ארית באמצעות החברה-הבת רשף טכנולוגיות, יחד עם החברה ההודית באהאראט (Baharat Electronics).