כמו ב"סופרנוס": זאב רוזנשטיין יצא לשעתיים לחתונת בנו

לרוזנשטיין התאפשר להיפגש עם 25 מבני משפחתו (לא כולל קטינים) בשעות הבוקר במשך שעתיים, במקום סודי שבו הותרה קיומה של חופה ■ לטקס החופה הרשמי הוא לא יוכל להגיע ■ מוכר לכם מאיפשהו? צפו בקטע מ"הסופרנוס"

העבריין זאב רוזנשטיין, שמרצה עונש מאסר של 17 שנים בבית בכלא איילון בגין עבירות סחר בסמים וקשירת קשר לביצוע פשע, יצא היום (ב') לחופשה בת שעתיים לרגל חתונת בנו.

לפי קביעת בית המשפט ובהסכמת הפרקליטות, לרוזנשטיין הותר להיפגש עם 25 מבני משפחתו (לא כולל קטינים) בשעות הבוקר במשך שעתיים, במקום סודי שבו הותרה קיומה של חופה.

לעבריין הכלוא הותר להגיע למקום בלבוש אזרחי, אך בליווי שב"ס, משטרה וכוחות מיוחדים, בהסדרי ביטחון כמקובל.

לאחר השעתיים רוזנשטיין הוחזר לכלא. לטקס החופה הרשמי שייערך היום בערב רוזנשטיין לא יוכל להגיע, כי הפרקליטות היתה סבורה כי הוא יסכן את עצמו ואת שלום הציבור.

חתנו של רוזנשטיין מסר למשטרת ישראל את רשימת המוזמנים למפגש בן השעתיים. למוזמנים עצמם נמסר מקום האירוע שעתיים וחצי בלבד לפני תחילתו ונאסר עליהם לפרסם כל מידע באשר למיקום המפגש.

רוזנשטיין אמר למצלמות בבית המשפט: "ההצעה הזו היא ברירת מחדל. מתי יתנו לי לצאת לחופשה? נצא עוד מעט. בעזרת השם יתנו לי שליש. כשאני אשתחרר, תשמעו אותי".

הסיפור הזה מוכר לכם מאיפשהו? יכול להיות שנזכרתם בסדרת הטלוויזיה המצליחה "הסופרנוס", שם הותר לראש משפחת הפשע בניו-יורק, ג'וני סאק, לצאת מהכלא לזמן קצוב לחתונת בתו (צפו בקטע ביו-טיוב).