באסם ג'אבר יהפוך לבעל השליטה בערוץ הערבי

זכיינית ערוץ 2 רשת, חברת ענני תקשורת, ואיש העסקים זיאד עומרי יתחלקו ב-25% הנותרים

מאמץ נוסף של בעלי המניות בערוץ הייעודי הערבי, הלא טי.וי, להציל את החברה. ל"גלובס" נודע, כי על מנת לייצב את מבנה הערוץ על-ידי ייעול תהליכי קבלת ההחלטות, הוחלט כי קבוצת פנורמה בבעלותו של באסם ג'אבר תחזיק ב-75% ממניות הערוץ. זכיינית ערוץ 2 רשת, חברת ענני תקשורת, ואיש העסקים זיאד עומרי יתחלקו ב-25% הנותרים.

אחד הקשיים העיקריים של הערוץ, מאז הוקם, הייתה העובדה שאחזו בו לא פחות מ-8 בעלי מניות, שלרוב לא ראו עין בעין בנושאים שונים. כעת, צפויים לעזוב את הערוץ קבוצת סקטורס של איש התקשורת מוסה חסדייה, חברת ביסאן של איש התקשורת ג'עפר פארח ומשפחת בדרני מסכנין. משימתו העיקרית של ג'אבר תהיה להחזיר את חובות הערוץ העומדים על 1.5 מיליון שקל ולהפכו רלוונטי בעיני הציבור הערבי בישראל שלפי שעה מתעלם מנוכחותו של הערוץ.

כבר לפני כחצי שנה הוחלט לפשט את מבנה הדירקטוריון לכדי ארבעה בעלי מניות, כשהמגמה הייתה להפוך את רשת לחברה הדומיננטית. ואולם שאלת עתיד הטלוויזיה המסחרית, וחוק פיצול ערוץ 2 גרמו לזכיינית המיוצגת בדירקטוריון על-ידי המשנה למנכ"ל רשת, שאול מגנזי, לסגת מהרעיון. גורמים בערוץ אמרו כי העובדה כי איש המגזר, ג'אבר, יהיה גם בעל השליטה היא חיובית ותסייע להצלחתו.

בעלי המניות השונים של הערוץ הערבי סירבו להגיב לדברים.