סיליקום רוכשת חברה דנית ב-10 מיליון דולר

כבר תקופה ארוכה שהמדיניות המוצהרת של סיליקום היא חיפוש חברות לרכישה. לאחרונה, מתברר, נמצאה החברה המתאימה, ואתמול הודיעה סיליקום על רכישת פייברבלייז (Fiberblaze) תמורת 10 מיליון דולר במזומן, בכפוף לעמידה באבני דרך עתידיות. בקופתה של סיליקום היו בסוף הרבעון השלישי 58.5 מיליון דולר.

סיליקום מכפר סבא מספקת פתרונות לקישוריות רשתות תקשורת, והיא חלק מקבוצת רד של האחים זיסאפל. פייברבלייז היא חברה פרטית מדנמרק, שהוקמה ב-2008. החברה הדנית מפתחת מוצרים וטכנולוגיות תוך התמקדות בתחום כרטיסי הרשת, בפרט ב-FPGA - שבב הניתן לתכנות, שמאפשר בין היתר מהירות עיבוד גבוהה יותר. בסיליקום צופים שפייברבלייז תתרום לרווחיה, ומציינים שהטכנולוגיות שלה משלימות את אלו של סיליקום ולא מתחרות בהן. "אנחנו נרגשים לצרף את פייברבלייז לסיליקום, צעד סינרגטי שיחזק את הטכנולוגיה שלנו, ירחיב את קווי המוצר ואת השוק שלנו, תוך גיוון בסיס הלקוחות", אמר שייקה אורבך, נשיא ומנכ"ל סיליקום.

סיליקום נסחרת במקביל בנאסד"ק ובתל אביב בשווי של 268 מיליון דולר. בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה הכנסות החברה הסתכמו ב-52.8 מיליון דולר והיא רשמה רווח נקי Non-GAAP של 10.8 מיליון דולר.