המחזור של רשת סלקט יסתכם השנה ב-60 מיליון שקל

הרשת השיקה סניף חדש בראשל"צ, שמחזור מכירותיו צפוי להגיע ל-15 מיליון שקל

קובי הראל ואלון דויטש / צילום: שוקה כהן
קובי הראל ואלון דויטש / צילום: שוקה כהן

רשת הבזארים סלקט פתחה היום (ג') סניף שמיני ברשת בעיר ראשון לציון, בהשקעה של 4 מיליון שקל.

בעלי הרשת, אלון דויטש וקובי הראל, צופים כי מחזור המכירות של הסניף יגיע ל-15 מיליון שקל בשנה.

בסניף, המשתרע על שטח של 1,000 מ"ר, מציעה הרשת ביגוד והלבשה תחתונה לנשים, גברים וילדים, במחירי דיסקאונט המזכירים את מחירי הדיסקאונט של רשתות הבזאר האחרות. לדברי דויטש, שוק הדיסקאונט צפוי להמשיך ולפרוח על רקע המגמות הכלכליות בשוק. "יש יותר מקום לחנויות דיסקאונט, כי זו המגמה בכל השוק - מהאוכל, דרך הביגוד, בתי הקפה ועד לצעצועים".

לדבריו, אחד היתרונות הבולטים של רשתות הדיסקאונט בביגוד הוא פעילותן מחוץ לקניונים. "אנחנו מוכרים שלישיית גרביים של פולו קלאב ב-16-20 שקל, כשהחמישי בחינם. זה מוצר עם 95% כותנה. אלה לא מחירים שאתה פוגש בקניון. רשתות האופנה גובות 60% רווח גולמי כי הן יושבות בקניונים ויש להן הוצאות גבוהות, לא רק בשכר דירה אלא גם במטה גדול. הצרכן הוא זה שמשלם את העלויות של הישיבה בקניון ושל התפעול היקר".

בתוך כך נחשפים ביצועיה הכספיים של רשת סלקט. מחזור מכירותיה צפוי להסתכם השנה ב-60 מיליון שקל, ללא פעילות הסניף החדש. שיעור הרווח הגולמי עומד על 40% והרווח התפעולי מסתכם ב-3-3.5 מיליון שקל - כ-5%-6% מהמחזור.

"שכר המינימום עולה, הארנונה מטפסת, החשמל מטורף ולכן הכיוון הוא רק במכירה של כמויות גודלות, כי אף אחד לא מסוגל להתגבר על העלייה הזאת בהוצאות", אומר דויטש.