הזמר עברי לידר משיק אפליקציית הופעות

לידר ישיק מחר אפליקציה חדשה שבה לקח חלק בשם BePart ■ המיזם הטכנולוגי החדש הוא סוג של טכנולוגיית מסך שני, כש"המסך הראשון" הוא למעשה הופעה על הבמה

עברי לידר / צילום: דודי חסון
עברי לידר / צילום: דודי חסון

הזמר והיוצר עברי לידר ישיק מחר (ד') אפליקציה חדשה שבה לקח חלק בשם BePart. ל"גלובס" נודע כי המיזם הטכנולוגי החדש שבו מעורב לידר הוא סוג של טכנולוגיית מסך שני, כש"המסך הראשון" הוא למעשה הופעה על הבמה. כך, האפליקציה מתממשקת עם הופעה על הבמה ומוסיפה ערך מוסף לקהל ולמה שמתרחש עליה. האפליקציה מיועדת בשלב זה למכשירי iOS.

לידר צפוי להציג את האפליקציה באירוע שעורכת מחר בערב ענקית המדיה הגרמנית פרוזיבן בתל אביב, במסגרת תחרות סטארט-אפים שבמסגרב תחלק פרסים בדמות זמן מסך בשלל ערוצי החברה בשווי 7 מיליון אירו.

לידר יציג את האפליקציה בהופעה שייתן לצד ג'וני גולדשטיין, חברו לצוות TYP. מאחורי האפליקציה עומדים מספר מפתחים אך כל הנוגעים בדבר ביקשו שלא להגיב ולא להתייחס לאפליקציה החדשה. את תגובתו של לידר לא ניתן היה להשיג.

בכך, מצטרף לידר ליוני בלוך, שנכנס כבר לפני מספר שנים לעולם הסטארט-אפים והטכנולוגיות, כשהקים חברה בשם Interlude שפועלת בתחום סרטוני הווידיאו האינטראקטיביים.