אשכנזי-זלצמן זכה מחדש בתקציב מכללת הגליל המערבי

היקף התקציב: כ-2 מיליון שקל ■ אשכנזי-זלצמן, המטפל בתקציב מזה 4 שנים, התמודד בשלב הגמר מול דרורי-שלומי, פוגל-אוגילבי ומקאן וואלי

משרד הפרסום אשכנזי זלצמן
משרד הפרסום אשכנזי זלצמן

משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן זכה מחדש בתקציב הפרסום של מכללת הגליל המערבי, בהיקף כספי של כ-2 מיליון שקל.

אשכנזי-זלצמן, המטפל בתקציב מזה 4 שנים, התמודד בשלב הגמר מול 3 משרדי פרסום נוספים: דרורי-שלומי, פוגל-אוגילבי ומקאן וואלי.

נראה כי במכללה כיוונו מראש למשרד קטן-בינוני, שכן תנאי הסף קבעו רף מקסימלי של היקף תקציבים שבהם משרד המתמודד על התקציב יכול לטפל: 100 מיליון שקל לשנה, מה שהותיר מחוץ למשחק את ששת המשרדים הגדולים. בתור רף מינימלי הוצב רף של כמיליון שקל. עוד נדרש בתנאי הסף ניסיון עם לפחות שני קמפיינים לגוף אקדמי כלשהו.

המכרז כלל בעיקר התייחסות לפרמטרים מקצועיים של המשרד - בשונה ממרבית המכרזים האחרים, שבהם הדגש הוא לא אחת על פרמטרים מסחריים. על-פי המכרז, אמורה התרשמות מתוכנית פעולה שיווקית של המשרד להוות 20% מהציון; חשיבה אסטרטגית 20% נוספים; פתרונות קריאטיביים עוד 20%; והתרשמות כללית מהתאמת המשרד לעבודה עם המכללה 40%.

המכללה האקדמית גליל מערבי חנכה לפני כחודש את בניין בית-הספר לניהול שהוקם בהשקעה של כ-50 מיליון שקל, ואשר יאפשר למכללה להציע מסלולי לימוד בניהול וכלכלה. פתיחת האפשרות להתמחות בניהול במכללת הגליל המערבי אמורה להוביל את הקו הפרסומי והשיווקי של המכללה בשנה הקרובה.