למרות האיומים: סוני תפיץ את הסרט "ראיון סוף" גם ביו-טיוב

סוני, שהודיעה אמש כי תאפשר לבתי קולנוע בארה"ב להקרין את הסרט השנוי במחלוקת שלועג לרודן צפון קוריאה, הכריזה היום כי הסרט יופץ גם באתר הסרטונים יו-טיוב וברשתות נוספות ■ עלות הצפייה: 5.99 דולר

חיילי צפון קוריאה / צילום: רויטרס
חיילי צפון קוריאה / צילום: רויטרס

אמש (ג') הודיעה חברת סוני כי תפיץ את הסרט השנוי במחלוקת "ראיון סוף" בחלק מבתי הקולנוע בארצות-הברית, והערב (ד') פורסם כי הסרט יעלה גם לאתר הסרטונים יו-טיוב ורשתות אחרות כמו Google Play ו-Xbox. עלות הצפייה תעמוד על 5.99 דולר.

סוני, שהודיעה בימים האחרונים על גניזת הסרט שלועג לרודן צפון קוריאה קים ג'ונג און בעקבות איומים לבצע פיגועים בבתי קולנוע שיקרינו אותו, חזרה בה אתמול מהחלטתה והודיעה כי תאפשר לבתי קולנוע שירצו להציג את הסרט באולמות כבר מחרתיים - בערב חג המולד.

נשיא ארה"ב, ברק אובמה, שיבח את החלטת סוני. "כפי שהנשיא הבהיר, אנו מדינה המאמינה בחופש הביטוי ובזכות לביטוי אמנותי", נמסר מהבית הלבן. "החלטת סוני ובתי הקולנוע מאפשרת לאנשים להחליט בעבור עצמם בנוגע לסרט, ואנו מקדמים זאת בברכה".

אחד משני כוכבי הסרט, השחקן ג'יימס פרנקו, חגג את ההחלטה של סוני בסטטוס בפייסבוק. "ניצחון! העם והנשיא אמרו את דברם. סוני תשחרר את 'ראיון סוף' בבתי הקולנוע בחג המולד!", כתב.