חדשות הרכב: האיש שברשותו 5,500 מכוניות מוסטאנג

קאדילק מוציאה את הדגם העוצמתי ביותר שיצא מפס הייצור שלה ■ מומחי וול סטריט מסמנים את מניית טסלה לכוכבת של שנת 2015 ■ האיטלקים לא מסתפקים בפרארי ולמבורגיני וחושפים מותג פרמיום חדש ויוקרתי בשם פיוראיטלה

היום בתוכנית חדשות הרכב בגלובס TV: הדגם העוצמתי ביותר שיצא מפס הייצור של קאדילק שממשיכה בתנופת הפיתוח, מומחי וול סטריט מסמנים את מניית טסלה לכוכבת של שנת 2015, יהיה איתנו און יעקובסון בטור שעוסק כולו בחינוך לנהיגה, עוד בסיור העולמי - האיטלקים לא מסתפקים בפרארי ולמבורגיני וחושפים מותג פרמיום חדש ויוקרתי בשם פיוראיטלה, נהיה עם ריקוד וואלס נוסח ריינג' רובר, בפינת הטמבון נהיה עם הרודסטר החדשה של סיאט ועם נס חנוכה סיני ונסיים עם מירוץ ראש בראש של אאודי.

הכירו את אדלברט אנגלר מבלגיה "הסובל" מאובססיה למכוניות מוסטאנג עם אוסף עצום של מעל ל-5,500 מכוניות הכוללות דגמים קטנים וגדולים כאחד. האוסף הזה נחשב לאוסף המוצג הגדול ביותר בעולם למכוניות מוסטאנג. מאחורי ויטרינת זכוכית באורך של 25 מטרים על שני מטרים גובה אפשר למצוא אלפי דגמי מוסטאנג קטנטנים. לאנגלר בעל סדנה לשיקום מכוניות מוסטנאג יש, כך הוא מספר, את כל דגמי המוסטאג לדורותיהם ואפילו כמה דגמים מיניאטורים נדירים.