ארה"ב: הפרסומת של wendy's הזכורה ביותר ב-2014 בקרב צעירים

נילסן: תחום המזון המהיר הוא הבולט ביותר בדירוג הפרסומות לבני-נוער בארה"ב בשנה החולפת

הפרסומת של  wendy's
הפרסומת של wendy's

פרסומות עבור מסעדות מזון מהיר או מותגי מזון היו הבולטות ביותר ב-2014 בתחום הפרסום עבור בני-נוער - כך עולה ממחקר של חברת נילסן. מדירוג של 10 הפרסומות הזכורות בקרב בני-נוער, שישה היו מתחום המזון המהיר.

הפרסומת הבולטת ביותר הייתה של רשת ההמבורגרים wendy's, שקידמה תחת הסלוגן "To be with you" את כריך הפרעצל צ'יזבורגר שלה.

המחקר נעשה בקרב בני-נוער אשר נדרשו למנות את הפרסומות הזכורות ולקשר אותן למותג שעומד מאחוריהן. לאחר מכן הם התבקשו לחוות דעה האם אהבו את הפרסומת והאם היא שכנעה אותם לרכוש את המותג.

אחד האלמנטים שסייעו לזכירות הגבוהה של הפרסומת הוא הפעילות במדיה החברתית בעיקר בפייסבוק ובטוויטר - מדיניות שנהוגה כבר שנים ברשת, אשר עיקר הקהל שלה הוא בקרב בני-נוער וצעירים.

רשתות נוספות שבלטו בדירוג הן IHOP שקידמה את "יום הפנקייק הלאומי", רשת הפיצה פאפא ג'ונס, רשת Littlle Caesars עם פיצה-פרצעל, KFC ורשת הכריכים Subway.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988