גאדג'טים: מצלמת גו פרו חדשה - מסך מגע וממשק משודרג

מצלמת ה-Hero 4 Silver לא זולה, אבל היא מוכיחה כי החברה שהמציאה את הקטגוריה עדיין יודעת להוסיף שיפורים למצלמות שלה

קטגוריית מצלמות האקסטרים נשלטת על-ידי החברה שהמציאה אותה - גו פרו. החברה פעילה בארץ באמצעות היבואן DAA, ונחשבת למובילת התחום גם בישראל, למרות שהתחרות מתחזקת. דגם Hero 4 Silver מהסדרה האחרונה של גו פרו, הנמכר בבאג עם אחריות לשנתיים, מציע יכולת חדשה - מסך מגע.

מסך וממשק: מסך המגע, שגודלו 1.75 אינץ', מאפשר לעבוד בצורה נוחה מאוד עם ממשק המכשיר וכמובן לצפות בתמונות ובסרטונים מיד אחרי הצילום ולא להסתמך על החיבור לסמארטפון או למחשב. הממשק לא תורגם לעברית וזקוק לשיפור מבחינה עיצובית, אך עדין מהווה שדרוג רציני לעומת הממשק הסטנדרטי של גו פרו, הפועל באמצעות צג קטן מאוד עם תפריטי טקסט בצבע שחור.

עיצוב ומידות: גוף המצלמה קומפקטי מאוד ושוקל רק 83 גרם. יחד עם הכיסוי המספק לו מיגון למים עד לעומק 30 מטר, המשקל עולה ל-147 גרם. את הכיסוי של המצלמה ניתן לחבר לשלל אביזרים, למשל, תושבת-מדבקה המתחברת לקסדה של אופניים (מגיע בתוך הערכה) או חיבורים לאביזרים הנמכרים בתשלום, כמו מקל-סלפי ורצועות חיבור ללבישה על הבגדים.

מצלמה: ההירו 4 מציעה צילום וידיאו ברזולוציית Full HD ב-60 פריימים לשנייה והיא מגיעה עד לרזולוציה גבוהה במיוחד של 4K ב-15 פריימים לשנייה. תוצאות הצילום מוצלחות מאוד, עם זווית צילום רחבה, חדות וצבעים עם גוון חי. יש גם מצב נוסף, המרחיב עוד יותר את זוויות הצילום בווידיאו. ההירו 4 יודעת לצלם תמונות סטילס באיכות בינונית.

אפליקציה: חלק מחוויית השימוש היא האפליקציה לסמארטפון (אנדרואיד, ווינדוס פון ואייפון), המאפשרת להשתמש בטלפון לצפייה בזמן אמת בשידור הווידיאו מהמצלמה או להעברת תכנים לסמארטפון, לצורך שיתוף שלהם (באמצעות WiFi).

בשורה התחתונה: ההירו 4 סילבר לא זולה, אבל היא מוכיחה שהחברה שהמציאה את הקטגוריה עדיין יודעת להוסיף שיפורים למצלמות שלה.

מחיר: 2,200 שקל.

ציון: 9.