מזור רובוטיקה סיפקה דוח מכירות רבעוני - והמניה יורדת

החברה דיווחה על קבלת הזמנות ואספקה של 6 מערכות רנסנס - 2 בשוק האמריקאי ו-4 בשווקים הבינלאומיים - ברבעון הרביעי של 2014

אורי הדומי / צילום: איל יצהר
אורי הדומי / צילום: איל יצהר

חברת המכשור הרפואי מזור רובוטיקה מדווחת היום (ב') על קבלת הזמנות ואספקה של 6 מערכות רנסנס - 2 בשוק האמריקאי ו-4 בשווקים הבינלאומיים - ברבעון הרביעי של 2014.

השנה הקודמת הסתיימה עם 83 מערכות ברחבי העולם, מתוכן 46 מערכות בארה"ב, שוק היעד העיקרי לצמיחת החברה, לעומת 63 מערכות ברחבי עולם ו-34 בארה"ב נכון לסוף שנת 2013.

בהתבסס על מידע פיננסי ותפעולי זמין למועד פרסום זה, מזור צופה כי תדווח על הכנסות של כ-5.7 מיליון דולר ברבעון הרביעי. מזור צופה כי הכנסותיה לשנת 2014 כולה יהיו כ-21 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות של 20 מיליון דולר בשנת 2013.

"למרות שניהלנו מגעים מתקדמים עם מספר בתי חולים בארה"ב למכירת מערכת Renaissance אחת או יותר, הסכמים אלה טרם הושלמו עד סוף השנה, כפי שבא לידי ביטוי בהכנסות הרבעון הרביעי", אמר אורי הדומי, מנכ"ל מזור. "החברה ממשיכה לקדם הסכמים אלה עם כניסתנו לשנת 2015. אנו עודנו בשלב מוקדם מאד בפיתוח שוק הרובוטים לשימוש בניתוחי עמוד השדרה, וממשיכים לזהות עניין רב ופעילות מכירות ענפה של מערכות Renaissance בשווקי היעד העיקריים שלנו. אנחנו בטוחים כי עם נתונים התומכים ביתרונות הקליניים והכלכליים של מערכת ה-Renaissance ועם מאמצי המכירות והשיווק המתמשכים, אנו נרחיב את נוכחותנו בשווקים אלה בטווח הארוך".