דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

אין גבול לחדשנות? אלה מוצרי המזון הכי מוזרים שהושקו השנה

המבורגרים שחורים, תוספות ביזאריות בתוך פיצה ומשקה בטעם דוריטוס: רשתות המזון המהיר והיצרניות עושות מאמץ לבלוט מעל המתחרות, ובדרך הן לא מהססות לחפש שילוב טעמים אקסטרימי

משקה בטעם דוריטוס / צילום: יחצ
משקה בטעם דוריטוס / צילום: יחצ

בכל שנה רשתות המזון בעולם משיקות מוצרים חדשים ומנסות לתפוס את תשומת-הלב של הלקוחות. רבים מהמוצרים מקבלים רוח גבית במדיה החברתית, ולמרות שלעתים עולות ביקורות על חדשנות-יתר ועל שילובים מוזרים מדי, חלק מהצרכנים אוהבים את הבאזז סביב המוצרים המוכרים, והרשתות נהנות מתשומת-הלב התקשורתית.

יצוין כי למרות טרנד הבריאות שצובר תאוצה בשנים האחרונות, רוב המוצרים החדשים שהושקו אינם מצטיינים בתחום זה.

הנה כמה מהדוגמאות הבולטות שעשו רעש בעולם בשנה החולפת:

מוצרי המזון המוזרים / צילום: אתרי החברות ויחצ
 מוצרי המזון המוזרים / צילום: אתרי החברות ויחצ

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות