הערכות: התוכנית "מצב האומה" עוברת לערוץ 10

תוכניתו של ליאור שליין, המשודרת בימים אלה על-ידי זכיינית ערוץ 2 רשת, צפויה לעבור לערוץ המתחרה

תוכנית הסאטירה "מצב האומה" עוברת לערוץ 10. ל"גלובס" נודע, כי תוכניתו של ליאור שליין שמשודרת בימים אלה במסגרת שידורי זכיינית ערוץ 2 רשת, תעבור לפי הערכות לערוץ המתחרה. מדובר במהלך אסטרטגי של מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי, שכן "מצב האומה" היא אחת מתוכניות הדגל של רשת אשר משיגה נתוני צפייה גבוהים יחסית.

בין רשת ובין ערוץ 10 התנהלו לא אחת קרבות על תוכניות. רשת הצליחה להעביר אליה את הריאליטי המצליח "הישרדות" ואילו ערוץ 10 העביר אליו בעבר את "כלבוטק" של רפי גינת, כשזה היה מנכ"ל הערוץ.

מרשת נמסר בתגובה: "לאחר 8 עונות, 'מצב האומה' בהנחיית ליאור שליין תסיים את עונתה השמינית ברשת במועד שתוכנן מראש, זאת לאחר ששליין ביקש מרשת לוותר על האופציה שבידה לעונות הבאות לאור רצונו לעבור לערוץ 10. דרכה של 'מצב האומה' ב'רשת' נבנתה אט אט ומעונה לעונה. התוכנית החלה עם רייטינג מדשדש אולם עם הרבה אמונה ותמיכה מצד הנהלת רשת היא טיפסה ברייטינג ובאהדת הקהל.

"במהלך התקופה האחרונה בחנה רשת לעומק את האפשרות להאריך את העונה, בעיקר בשל היותנו בתקופת בחירות, אולם בעיות תקציביות מנעו מרשת מעבר לתכנון המקורי. ערוץ 10 שזכיינו הוארך זה עתה ככל הנראה יכול להקצות משאבים תקציביים גבוהים אלה. אנו מאחלים הצלחה לשליין ולערוץ 10 בדרכם הישנה-חדשה. בימים אלה שוקדת רשת על תוכנית חדשה בהנחייתו של מודי בר און שתעסוק בבחירות הקרובות. אנו מאמינים כי מדובר בתוכנית החשובה ביותר שיכולה להופיע בימים אלה על המסך", נמסר.

מערוץ 10 לא נמסרה תגובה.