אמיר שוסטק עוזב את זרוע ניהול ההשקעות בכלל

שוסטק עובר לתפקיד מקביל בקבוצת הביטוח הפניקס ■ מוקדם יותר השבוע נודע כי מנהל ההשקעות הראשי של כלל ביטוח שוקי בורשטיין עוזב את הקבוצה - וענת לוין תחליפו

נמשכים השינויים בזרוע ניהול ההשקעות של קבוצת כלל ביטוח: ל"גלובס" נודע כי אמיר שוסטק, סמנכ"ל ומנהל תחום נדל"ן בכנ"ף, עוזב את כלל ביטוח ועובר לתפקיד מקביל בקבוצת הביטוח הפניקס. שוסטק יחבור שם לרועי יקיר, מנהל ההשקעות הראשי של הפניקס, שניהל בעבר את ההשקעות בכלל ביטוח והוא שמינה את שוסטק לתפקיד בכלל. הוא יחליף בהפניקס את שלמה גוטמן שניהל שם את השקעות הנדל"ן.

שוסטק הוביל את הפיכתה של כלל ביטוח, בדומה למוסדיים ספורים אחרים, למובילים בתחום ההשקעות הישירות בנדל"ן. לכלל ביטוח פורטפוליו נכסי נדל"ן להשקעה בהיקף של כ-6.5 מיליארד שקל, שהניב תשואות טובות תחת שוסטק.

שוסטק מצטרף לשורה של בכירים מכנ"ף שעזבו בשנתיים האחרונות ובראשם יקיר עצמו, ניר מורוז שניהל את השקעות העמיתים בעבר, שי גרוס שניהל בעבר את השקעות הנוסטרו בכנ"ף, ולאחרונה ברק בנסקי.

כמו כן, מוקדם יותר השבוע נודע כי מנהל ההשקעות הראשי של כלל ביטוח, שוקי בורשטיין עוזב את הקבוצה ובמקומו תגיע לקבוצה ענת לוין, שניהלה בעבר את ההשקעות בקבוצת מגדל.