מניית היום: משלימה זינוק של 230% מתחילת החודש

איש העסקים ערן מיטל רכש את השליטה בדירקט קפיטל בתחילת החודש ומאז היא לא מפסיקה לעלות

ערן מיטל / צילום: תמר מצפי
ערן מיטל / צילום: תמר מצפי

מניית דירקט קפיטל לא עוצרת וממשיכה גם היום לרשום עלייה חדה בבורסה. ביום רביעי האחרון דיווחה החברה, הנמצאת בשליטת איש העסקים ערן מיטל שביצע את השקעתו ורכש את השליטה בחברה בתחילת החודש, כי היא מנהלת מגעים להכניס אליה פעילות לייצור כבלי חשמל.

דירקט קפיטל דיווחה כי היא מנהלת מו"מ עם החברה הפרטית גרין אי.אל.אם.אף כבלים לרכישת פעילותה תמורת הקצאה של 27.5%-30% ממניות דירקט קפיטל.

לפי ההסכם, בעלי הפעילות הנרכשת יוכלו לקבל נתח נוסף ממניות דירקט קפיטל בתום שנה ממועד השלמת העסקה, בהתאם לשווי השוק של הרוכשת באותו מועד. בדירקט קפיטל יבצעו בדיקות נאותות במטרה לחתום על עסקה בקרוב.

בדירקט קפיטל ציינו כי חברת גרין נוסדה בישראל ב-2011 ויש לה טכנולוגיה רשומה לייצור כבלי חשמל "ירוקים" - בעלי קרינה מופחתת (שדה מגנטי נמוך). עוד ציינו כי "על בסיס הטכנולוגיה של גרין, כבלים המיוצרים על ידה מיועדים להקטין בעד 90% את הקרינה מהשדה החשמלי שיוצר כל כבל חשמלי, באופן המקנה למוצריה מגוון יתרונות".

לפי דירקט קפיטל, גרין חתמה כבר על הסכמי ייצור של כבלים, וכיום מצויה "בשלבי מו"מ שונים (חלקם מתקדמים) של הסכמי ייצור עם גורמים בתעשייה בארץ ובחו"ל, והיא מצפה לחתום על חוזים והסכמי ייצור עם חברות שונות לייצור כבלי חשמל ולוחות חשמל בארץ ובחו"ל".

גם לאחר העליות האחרונות דירקט קפיטל נסחרת לפי שווי שוק של כ-25 מיליון שקל.