"מבצע" בפלאפון: גלקסי נוט 4 בעליית מחיר ו"מתנה" מפתיעה

תחת הכותרת "מבצעים משתלמים במיוחד בפלאפון" החברה מציעה את המכשיר של סמסונג ב-145 שקל יקר יותר ממחיר ההשקה, עם "עט סטיילוס במתנה" - שבעצם מגיע בערכה הבסיסית של המכשיר ממילא

הנה שוב הוכחה שכאשר חברה מציעה לכם "מבצע", כדאי לבדוק אם באמת מדובר בהטבה ללקוח. פלאפון החלה בקמפיין שיווקי תחת הכותרת "מבצעים משתלמים במיוחד בפלאפון", בו היא מציעה את הפאבלט (הכלאה של סמארטפון וטאבלט) של סמסונג - גלקסי Note 4.

על-גבי הפרסומת היא מודיעה בפונט ורוד ומודגש כי המכשיר מגיע עם מתנה - עט סטיילוס. ואולם, חשוב להבין שהנוט 4 מגיע בערכה הבסיסית שלו עם עט סטיילוס, ואין דרך לקנות את המכשיר ללא העט, כי מדובר בחלק אינטגרלי מהמוצר החשוב להפעלתו. הדבר שווה ערך לפרסום בו חברה אומרת שהיא מוכרת סמארטפון עם מטען במתנה (לא מטען נוסף).

בנוסף, "המבצע" של פלאפון בעצם מגלם גם עליית מחיר אצלה ברשת. המחיר של הנוט 4 המופיע בפרסום הוא 3,915 שקל, בעוד שבחודש אוקטובר בעת ההשקה המחיר היה נמוך יותר - 3,770 שקל (הפרש של 145 שקל). בזמנו פלאפון גם צירפה לרוכשי הנוט 4 סמארטפון נוסף של סמסונג מסוג גלקסי Trend, במתנה בשווי של כ-1,000 שקל.

ראוי לציין כי מחירו של הנוט 4 דרך היבואן הרשמי סאני עומד על 4,000 שקל, כאשר המחיר הנמוך ביותר המופיע באתר זאפ הוא 3,300 שקל.

תגובת פלאפון: "המכשיר נמכר במסגרת מבצע טרייד-אין בהחזרת מכשיר ישן ומבצעים נוספים. לנושא העט, הוא הוצג כאביזר כשאר תכולת הערכה. מחיר המכשיר עלה בהתאם לעלייה בשער הדולר".