סודהסטרים מאמצת את טרנד הבריאות בסדרת מוצרים חדשה

משיקה סדרות עם פחות סוכר, חומרים טבעיים וחומרי טעם טבעיים ■ רמת התמחור תישאר זהה

מגמת התזונה הבריאה כבר כאן מזמן - ועכשיו גם בסודהסטרים מאמצים אותה ומשיקים קו מוצרים שיגיע למדפים אחרי פסח.

המוצרים מכילים חומרים טבעיים בלבד, כמות מופחתת של סוכר, ללא חומרים משמרים ועם חומרי טעם טבעיים בלבד.

רמת התמחור תישאר זהה: כ-15 שקל למיכל של 500 מ"ל, שנועד להכנת 12 ליטר משקה. זהו, אומרים בחברה, המחיר הנמוך ביותר בעולם למוצר.

4 סדרות מוצרים יושקו לראשונה בישראל: טעמי פירות מופחתי קלוריות, סדרת "זירוס" ובה 0 קלוריות (מומתק על-ידי סטיביה), סדרת "פלוס" עם תוספות שונות כמו ויטמינים וסיבים תזונתיים וסדרת "אסנס" של מים בטעמים, במתיקות עדינה הרבה יותר.

קטגוריית גורמה נוספת הושקה לאחרונה בארצות-הברית בשיתוף-פעולה עם השף האמריקאי בעל שני כוכבי מישלן, פול ליברנט, ובה תמציות צמחים בטעמים ייחודיים יותר כמו בזיליקום. לצורך השקתה חברה סודהסטרים בין השאר, והבקבוקים עצמם גם עוצבו מחדש.

בסודהסטרים מספקים על שינוי של ממש בצריכת המשקאות העולמית - תוך מעבר מסיבי של הצרכנים ממשקאות ממותקים, עתירי כימיקלים וסוכר, לטובת מים ומשקאות בריאים.

במהלך 2014 סבלה החברה מההאטה בעקבות ירידה דרמטית בביקושים בארצות-הברית, אותה תולים בסודה סטרים באותה מגמה בריאותית, והמעבר למוצרים בריאים נועד בין השאר לענות על השינוי הזה.

"העולם תוקף את הסוכר", אומר מנכ"ל סודהסטרים העולמית, דניאל בירנבאום. "בפינלנד תשלמו 12 אירו עבור מיכל סירופ שעולה בארץ 15 שקל, רק בשל מס ייעודי המוטל על מוצרים עתירי סוכר. אנחנו מנסים לייצר מפגש בין משקאות בריאים יותר למים טעימים יותר".