בנט בשיחות סגורות: "חמאס בנה מנהרות חדשות לישראל"

בשיחה שקיים יו"ר הבית היהודי עם מתפללים הוא טען כי חמאס מכין עצמו לעימות נוסף ■"עימות מולם הוא עניין של זמן", הדגיש בנט, "בפעם הבאה נצטרך להכות אותם בעוצמה"

נפתלי בנט / צילום: ארן דולב
נפתלי בנט / צילום: ארן דולב

יו"ר הבית היהודי וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני נפתלי בנט טוען בשיחות סגורות, כי כחצי שנה לאחר מבצע "צוק איתן" חמאס חזר להתעצם בעזה, ואף להכשיר מחדש את המנהרות לשטח ישראל. בנט אף טוען כי עימות נוסף מול הארגון הוא "עניין של זמן בלבד", כך כלשונו.

לחדשות 2 Online נודע כי בשיחות עם מתפללים בבית כנסת בגבעת שמואל, טען השר בנט כי ארגון הטרור העזתי מכין עצמו לסבב נוסף של לחימה מול ישראל, למרות הנזק הרב שספג במהלך ימי המבצע הארוכים. בתשובה לחייל ששאל אותו היכן עומדת ישראל מול החמאס ענה בנט: "אנחנו כמה חודשים אחרי צוק איתן, חמאס מתעצם מאד ובונה עצמו מחדש. עימות מולם הוא עניין של זמן, אולי שנה, אולי שנתיים, אולי פחות - אבל זה יקרה וחייבים להיות חזקים ומוכנים".

בנט, שרמז לאחרונה על כוונתו להתמנות לאחר הבחירות לתפקיד שר הביטחון, טען במהלך המפגש כי המנהרות מעזה שהיוו את מוקד המבצע, חזרו לפעול. "כבר היום הם בנו מנהרות חדשות מעזה לתוך שטח ישראל", אמר בנט והוסיף: "על הניסויים בטילים אנחנו שומעים כל הזמן".

השר מתח ביקורת על הדרך שבה נוהלה הלחימה, ואמר כי על ישראל לפעול בעוצמה רבה יותר במערכה הבאה. "בצוק איתן לחמנו מולם חמישים יום, ואמרתי כל הזמן שחייבים להכות אותם חזק כדי להכריע. בפעם הבאה נצטרך לעשות את זה מהר ובעוצמה כדי למנוע מהם להתעצם שוב", טען בנט.