נובה קיבלה הזמנה ראשונה לתוכנה למדידה בתהליך ייצור

שיתוף פעולה מתמשך עם ספק מוביל של ציוד לייצור שבבים הניב פתרון תוכנה מתקדם לבקרת תהליך של ייצור שבבי זיכרון בזמן אמת

חברת נובה , ספקית פתרונות מדידה אופטית לבקרת תהליכים מתקדמת בתעשיית המוליכים למחצה, קיבלה הזמנה ראשונה עבור פתרון התוכנה למדידה מטרולוגית בזמן אמת, NovaRPM (רש"ת: Nova Real-time Process Measuring) , עבור בקרת תהליך בשלבי Etch מתקדמים.

הפתרון, אשר יסופק ליצרן מוביל של שבבי זיכרון שאת שמו לא מסרה החברה בדיווח שלה לבורסה, הינו תוצאה של שיתוף פעולה הדוק בין יצרן זה, נובה וספק מוביל של ציוד לייצור שבבים. פתרון זה נועד לספק בקרה טובה יותר בתהליך הייצור על ידי שילוב יכולות החומרה המתקדמות של ספק הציוד לייצור שבבים עם פתרונות התוכנה המתקדמים של נובה.

נובה מציינת בדיווח לבורסה כי הפתרון שלה "נבחר לאור יכולתו לספק מדידה מטרולוגית ברמת דיוק גבוהה בזמן אמת ובסביבת ייצור מורכבת. הפתרון הייחודי מסתמך על המומחיות של נובה בפיתוח פתרונות מידול אופטיים אשר הוכחו במתן מענה מתקדם ליישומים מאתגרים במהלך תהליך ייצור השבבים".

"הזמנה ראשונה זו לפתרון התוכנה למדידה מטרולוגית בזמן אמת מהווה עדות לכך שקיים ביקוש אמיתי לכל פתרונות התוכנה של נובה. הזמנה זו מחזקת את ביטחוננו שההיצע המקיף של מוצרי התוכנה שלנו יתרום באופן משמעותי למיצובנו בשוק בשנת 2015 ומעבר", אמר איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה. "בחירה זו נותנת תוקף ליתרון התחרותי שהפתרונות שלנו מספקים לבקרה מתקדמת בתהליכי ייצור השבבים המורכבים ביותר. אבן דרך חשובה זו הינה תוצאה של שיתוף פעולה מתמשך בין מספר לקוחות, ספק מוביל של ציוד לייצור שבבים ונובה. פרויקט זה מאשרר פעם נוספת את האסטרטגיה שלנו כי ניתן להתמודד טוב יותר עם המורכבות הטכנולוגית הגוברת בפיתוח תהליכי ייצור השבבים, על ידי שיתוף פעולה בין ספקי ציוד הייצור וספקי בקרת התהליכים".