ירידה בהופעות של בן כספית במגזין "שישי" של חדשות 10

כמות הופעותיו של העיתונאי במגזין "שישי" של חדשות 10 פחתה משמעותית באחרונה ■ חדשות 10: "כספית ממשיך להופיע בתוכנית בלי שינוי; כל רמיזה כאילו חדשות 10 נמנעת מביקורת על השלטון - מגוחכת"

בן כספית / צילום: איל יצהר
בן כספית / צילום: איל יצהר

בשבועות האחרונים עלו תהיות באשר לנפקדותו התכופה של העיתונאי הבכיר בן כספית מפאנל הפרשנים של התוכנית "שישי" בחדשות 10.

מאז ינואר השנה פחתה משמעותית כמות הופעותיו של כספית ממגזין ערב שבת של חברת החדשות של ערוץ 10. למעשה, ביום שישי הקרוב תהיה זו הפעם השנייה מאז תחילת השנה, מתוך 8 תוכניות במספר, שבה כספית משתתף בתוכנית - ירידה דרמטית בנוכחות לעומת שנת 2014.

כספית, עיתונאי "מעריב" המופיע בשורה של כלי תקשורת ובהם הטלוויזיה החינוכית, רדיו ללא הפסקה ו"אל מוניטור", אינו עובד של חדשות 10, והוא מועסק בחברה כעובד פרילנס המשתכר על-פי הופעה טלוויזיונית.

כספית נחשב לאחד ממבקריו הבולטים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, והוא שולח חצים אישיים גם לעבר רעייתו שרה נתניהו.

חברת חדשות 10 נחשבת לאחד מכלי התקשורת שתוקפים יותר מכל את נתניהו בתקופה האחרונה ללא מורא, במיוחד לנוכח העובדה שערוץ 10, שזכה ב-1 בינואר 2015 להארכת זיכיון זמנית, צפוי לאחר הבחירות לשוב ולבקש רישיון קבוע ממי שיקים את הממשלה הבאה.

בפאנל "שישי" מופיעים כיום רביב דרוקר, שחשף את דוח "ביביטורס" באחרונה ונחשב לפרסונה נון גרטה בבית משפחת נתניהו, נדב איל, נדב פרי וגלית חמי, עורכת "כלכליסט" מבית "ידיעות אחרונות". הופעתו של כספית, כאמור, ירדה במינוניה.

כספית סירב להגיב לידיעה.

בחדשות 10 מסרו כי "בן כספית ממשיך להופיע בתוכנית 'שישי' בלי שינוי, כולל מחר בערב. כל רמיזה כאילו חדשות 10 נמנעת מביקורת עיתונאית על השלטון, היא מגוחכת".