איסתא ליינס רוכשת את פעילות "כנס-תיירות" ב-1.44 מ' ד'

"כנס תיירות" מתמחה בתיירות נכנסת לישראל, בעיקר מצפון אמריקה, והינה בעל מחזור שנתי של כ–20 מיליון דולר כך שהיא צפויה יותר מלהכפיל את פעילות איסתא-ספורט

חברת התיירות איסתא מדווחת כי חברת איסתא ספורט (מוחזקת ב-50% על ידי איסתא ישראל, חברה בבעלות מלאה של איסתא ליינס) הודיעה על רכישת פעילות "כנס תיירות" תמורת סכום כולל של כ-1.44 מיליון דולר.

כנס תיירות הינה חברה המתמחה בתיירות נכנסת, בעיקר מצפון אמריקה, ובעלת מחזור מכירות שנתי של כ-20 מיליון דולר כך שהיא צפויה יותר מלהכפיל את פעילות איסתא ספורט. בין השאר מרכזת כנס תיירות, תיירות חינוכית אשר במרכזה פרויקט "תגלית", מרכזת מתן שירותים לארגון הפדרציות היהודיות בארה"ב - JFNA, והינה בעלת סגמנטים נוספים של תיירות נכנסת.

במסגרת ההסכם תרכוש "איסתא ספורט", המרכזת את תיירות הספורט והמוזיקה בקבוצת איסתא ליינס, את הפעילות של כנס-תיירות והרכוש הקבוע שלה. אלחנן דביר, מבעלי כנס-תיירות ימשיך ללוות ולהוביל את החברה וישמש כיועץ עד שנת 2019.

לדברי אסף גורן, מנכ"ל איסתא ספורט, "כנס-תיירות הינה חברה מובילה, בעלת מוניטין מצוין ושנים רבות עשייה איכותית בתחום זה. אנו מאמינים כי השילוב בין ניסיונו הרב של אלחנן דביר, אשר הוביל את כנס תיירות בעשרות השנים האחרונות, והצוות המקצועי שעובד עמו, לצד הצוות היצירתי שמנהל את איסתא ספורט, יאפשר ליצור ביחד פעילות גדולה ומשמעותית יותר. בשנים האחרונות אנו עדים לגידול מתמיד בתחום התיירות הנכנסת בספורט, במהלך השנה האחרונה הושקו באיסתא ספורט שני מיזמים שמטרתם להציע לספורטאים חובבים להגיע להתאמן ולהתחרות בתל אביב ובאילת. אנו משוכנעים שהחיבור שלנו לכנס-תיירות הינו קפיצת מדרגה עבור החברה ומהווה פלטפורמה למיזמים נוספים בתחומי התיירות הנכנסת".