מרחביה אחזקות נכנסת לביומד: תשקיע בחברה אמריקאית

החברה מדווחת היום על כניסתה לתחום ההשקעות בחברות ביומד ועל חתימת הסכם השקעה בחברת Cleveland Diagnostics האמריקאית

ביומד / צילום: רויטרס
ביומד / צילום: רויטרס

מרחביה אחזקות מדווחת היום (ג') על כניסתה לתחום ההשקעות בחברות ביומד ועל חתימת הסכם השקעה בחברת Cleveland Diagnostics האמריקאית.

דירקטוריון מרחביה אישר השקעה של 1 מיליון דולר בחברת קליבלנד, המפתחת פלטפורמה ייחודית לשיפור יעילותם של ביו-מרקרים וממסחרת בדיקות אבחון חדשניות המבוססות על ניתוח מבני של חלבון המשמש כסמן ביולוגי לזיהוי תאים סרטניים.

ההשקעה של מרחביה הינה כחלק מסך סיבוב השקעה של כ-2 מיליון דולר בקליבלנד, שלה שיתוף פעולה אסטרטגי עם המרכז הרפואי האמריקאי היוקרתי Cleveland Clinic.

דירקטוריון מרחביה אישר כניסה להשקעות בתחום הביומד והמכשור הרפואי, הכוללת השקעה בחברות בעלות טכנולוגיות ופלטפורמות בעלות פוטנציאל פיתוח ומסחור של קווי מוצרים בתחומים מובילים בעולם הרפואה. עוד נקבע כי ההשקעה בחברות, בטכנולוגיות ובמוצרים הרפואיים שייבחרו תיעשה בתחומים בהם ניתן לקצר את הגעת החברה או המוצר לשלבים מתקדמים ואשר פונים לשווקים בעלי צורך ברור ופוטנציאל שוק גבוה.

מנכ"ל מרחביה אלי ארד אמר היום כי "אנו שמחים וגאים על ביצוע השקעה ראשונה של החברה בתחום הביומד, כחלק מאסטרטגיה לכניסה להשקעות בתחום. ההשקעה שבוצעה, בחברת CDx, מוכיחה את יכולת החברה לזהות עסקאות בעלות שותפים אסטרטגיים משמעותיים ופוטנציאל עסקי גבוה".