Yallo גייסה 4 מ' ד' כדי לחדש בעולם השיחות הטלפוניות

חברת הסטארט-אפ הישראלית מאפשרת הקלטה פשוטה ואוטומטית של שיחות טלפון, יכולה להעביר מסר טקסטואלי לנמענים עוד לפני שענו לשיחה, קבלת שיחות באזורים עם קליטה בעייתית ועוד

שלמה דברת / צלם: איל יצהר
שלמה דברת / צלם: איל יצהר

חברת הסטארט-אפ הישראלית Yallo, שפיתחה אפליקציה שמספקת חווית משתמש לניהול שיחות במובייל, השלימה גיוס של 4 מיליון דולר בהובלת קרן כרמל ונצ'רס לצד משקיעים פרטיים. בעקבות ההשקעה יצטרף שלמה דוברת מכרמל ונצ'רס לדירקטוריון החברה.

חברת Yallo, שהוקמה ב-2012 על-ידי טל אלישיב ויוסי תאגורי ומעסיקה כ-20 עובדים, מציעה שירות שאמור להציע חוויה עשירה יותר לניהול שיחות טלפון דרך המכשיר הסלולרי. האפליקציה מאפשרת, בין היתר, הקלטה פשוטה ואוטומטית של שיחות טלפון, יכולה להעביר מסר טקסטואלי לנמענים עוד לפני שענו לשיחה כדי שיידעו מה מטרת השיחה ומה הדחיפות שלה, יכולת לנהל כמה מספרי טלפון, העברת שיחות מהנייד לנייח, קבלת שיחות באזורים עם קליטה בעייתית ועוד.

לדברי המנכ"ל, טל אלישיב, "לאחר שנתיים שבהן בנינו את התשתית הטכנולוגית לפלטפורמה של יאלו, הוצאנו לשוק דור ביניים של מוצרים עם לקוחות ברחבי העולם, וגיבשנו חזון לטווח ארוך, אנחנו גאים לחבור לכרמל ונצ'רס ולהתקדם לשלב הבא בצמיחת החברה. אנחנו מאמינים כי העולם מוכן לקטגוריה חדשה של חווית שיחה עשירה ואישית, שעומדת בסטנדרטים שהתרגלנו אליהם מממשקי תקשורת אחרים".

יוסי תאגורי, סמנכ"ל הטכנולוגיה, הוסיף כי "לפני יאלו, שיחת טלפון הייתה סימן מהעבר, ללא כל התאמה לעושר הטכנולוגי שהורגלנו אליו בשאר חוויות התקשורת שלנו: תקשורת בקבוצות, הודעות שניתנות להעברה גם כשהצד השני עסוק, מסרים מדויקים, והכול בחוויה אישית וכיפית. יאלו הופכת את כל אלה לאפשריים גם בשיחה".

שלמה דוברת, שותף כללי וממייסדי כרמל ונצ'רס, הוסיף כי "יאלו מביאה חדשנות אמיתית לשוק עצום שצמא כבר זמן רב לשינוי והתאמה לסגנון החיים שלנו בעידן הדיגיטלי. אנחנו שמחים מאוד לתמוך בצוות המצויין של יאלו בדרכם לשפר לכולנו את איכות התקשורת וחוויית השיחה ולהוביל את השינוי הכל כך נדרש הזה".