פרשת מני נפתלי: שרה נתניהו תגיש תצהיר לפני הבחירות

כך הורה ביה"ד לעבודה ■ אתמול הגישה הפרקליטות את תצהירי ההגנה במסגרת תביעתו של מני נפתלי נגד הזוג נתניהו; עם זאת, למרות שביה"ד אישר לזמן את רעיית רה"מ לעדות, תצהיר עדותה טרם הוגש

בית הדין לעבודה הורה היום (ד') למדינה לצרף לתצהירים שהגישה במסגרת תביעתו של מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, גם תצהיר של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, וזאת עד 15 במארס - יומיים לפני הבחירות.

נזכיר כי אתמול (ג') הגישה הפרקליטות את תצהירי ההגנה במסגרת תביעתו של נפתלי נגד בני הזוג נתניהו ונגד המדינה. עם זאת, למרות שנפתלי ביקש לזמן את שרה נתניהו לעדות, ובית הדין לעבודה אישר את הזימון, לא הוגש תצהיר עדותה של רעיית ראש הממשלה.

הפרקליטות הגישה בין היתר תצהירי עדות של רן ישי, סמנכ"ל למנהל ומשאבי אנוש במשרד ראש הממשלה; עזרא סיידוף, סמנכ"ל מבצעים ונכסים במשרד ראש הממשלה; ונעמי מן, ראש אגף משאבי אנוש במשרד ראש הממשלה. כעת, כאמור, גם שרה נתניהו תחויב להגיש תצהיר.

בית הדין ציין היום כי "החלטות בית הדין אינן בגדר המלצה, ויש לקיימן". כן הוסיף בית הדין כי "טענת המדינה כי אינה סבורה שיש צורך בעדותה של הגברת נתניהו - מוטב היה לולא נטענה".

עוד ציין בית הדין בהחלטתו כי "אם סברה המדינה כי מטעם כלשהו, אשר לא פורט בהודעתה, היא מבקשת להימנע מהגשת תצהיר על-ידי הגברת נתניהו, היה עליה לבקש את רשות בין הדין לעשות כן ולנמק את בקשתה - ולא להחליט באופן חד-צדדי וכראות עיניה לגבי אופן ניהול ההליך".