מניית סייברארק צנחה בעקבות ההנפקה המשנית

בעלי המניות מנצלים זינוק של יותר מ-200% במניה מאז הונפקה החברה לראשונה בנאסד"ק לפני חצי שנה ומוכרים כ-4 מיליון מניות במחיר של 51 דולר למניה

אראל מרגלית / צילום: איל יצהר
אראל מרגלית / צילום: איל יצהר

חברת אבטחת המידע הישראלית CyberArk הכריזה על מחיר המניה בהנפקה המשנית - 51 דולר - והמניה צנחה בכ-8% במהלך המסחר בוול סטריט וכעת היא קרובה מאוד למחיר בהנפקה המשנית.

המניה, נזכיר, נסחרה לפני כ-3 שבועות על 70 דולר למניה וכעת שווי השוק שלה התכווץ לכ-1.6 מיליארד דולר.

בעלי המניות מנצלים זינוק של יותר מ-200% במניה מאז הונפקה החברה לראשונה בנאסד"ק לפני חצי שנה ומוכרים כ-4 מיליון מניות.

סייברארק , נזכיר, מתמחה בהגנה על מידע ארגוני מתוך הארגון עצמו ולא מבחוץ. את ההגנה שלה מבצעת החברה על ידי ניהול וניטור של חשבונות מועדפים (Privileged Accounts), חשבונות בעלי הרשאות גבוהות שמאפשרות גישה למידע מאוד רגיש, וזאת מתוך מטרה למנוע הדלפה של מידע כזה למישהו מחוץ לארגון.

בעלת המניות הגדולה בסייברארק היא קרן ההון סיכון הישראלית JVP, והיא מכרה מניות תמורת 115 מיליון דולר, ותיוותר לאחר הצעת המכר עם החזקה של 30.3%. גולדמן זאקס מוכר מניות תמורת 53 מיליון דולר וירד להחזקה של 15.8%. שני נושאי המשרה הבכירים העיקריים שישתתפו בהצעת המכר הם אמנון שושני, דירקטור, שמוכר מניות תמורת 16 מיליון דולר; ואודי מוקדי, מייסד ומנכ"ל החברה, שמוכר מניות תמורת 7 מיליון דולר, וייוותר לאחר ההנפקה עם החזקה בשווי של 59 מיליון דולר.