19.6% רייטינג ל"מיני עימות" בין נתניהו להרצוג אמש בערוץ 2

הריאיון של נתניהו ליונית לוי בחדשות 2 רשם 21.7% צפייה, ואילו הריאיון ליעקב אילון בערוץ 1 רשם 5.9%

בנימין נתניהו יצחק בוז'י הרצוג / צילום: מרק ישראל סלם-ג'רוזלם פוסט, איל יצהר
בנימין נתניהו יצחק בוז'י הרצוג / צילום: מרק ישראל סלם-ג'רוזלם פוסט, איל יצהר

בימים בהם כולם מנסים לנחש, אם לא לנבא, את תוצאות הבחירות, יש גם נטייה לפשפש בתוצאות הרייטינג השבועיות בחיפוש אחר תשובה לשאלה הרת-הגורל - מי מבין הפוליטיקאים שבה את לב הציבור יותר מכל?

ובכן, כמובן שהמאמצים האלה לשווא, ועשוי להיות פער בין מי שמעניין טלוויזיונית ובין מי שבסוף מקבל אמון בקלפי. ועדיין, הנה כמה אבחנות מתוך הצפייה במשדרים הטלוויזיוניים שעסקו במערכת הבחירות בשבוע החולף.

משנואשנו מעימות טלוויזיוני כמו שראוי שיהיה, שודרו השבוע שני משדרי אקטואליה בסגנון "הכיסא החם" - האחד בספיישל של "המטה המרכזי" ששודר בלב מהדורת החדשות של ערוץ 10 ביום חמישי, והשני בתוכנית מיוחדת של "פגוש את העיתונות" עם רינה מצליח ששודרה אמש (מוצ"ש) בערוץ 2. שני המשדרים זכו לנתון צפייה דומה - 13.3% למהדורה של חדשות 10 ו-13.5% למשדר של חדשות 2.

רגע השיא אצל פרי היה בפרק הזמן בין הריאיון של איימן עודה, ראש הרשימה המשותפת, ובין הריאיון עם נפתלי בנט, ראש הבית היהודי - 16.3% צפייה.

בנט, אגב, הוא מגנט רייטינג מוכח, כאשר הגעתו לתוכנית, כפי שהוכח בפרק של "גב האומה" בהשתתפותו, מבטיחה נתוני צפייה גבוהים מהרגיל.

פיק הצפייה אצל רינה מצליח, באופן מובהק, היה בחצי השעה האחרונה, בה נערך מעין עימות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג. הרגע הזה, בו השקיפה דמותו הענקית של נתניהו מאחורי הרצוג, זכה לצפייה של 19.6%, במשדר שהחל ב-17:30 ונמשך עד למהדורת החדשות.

בזמן שביום חמישי חדשות 10 שידרו את משדר "הכיסא החם", נתניהו העניק ריאיונות ליעקב אילון בערוץ 1 וליונית לוי בערוץ 2. אמנם בחדשות 10 לא שידרו הפסקת פרסומות לאורך השעה של המשדר המיוחד, ועדיין ראש הממשלה לא סייע למהדורות המתחרות להשיג נתונים גבוהים במיוחד. חדשות 2 עם 21.7% - נמוך מהממוצע השבועי שעמד על 24.5%; ו"מבט" בערוץ 1 עם 5.9%.

בחירות או לא, "המירוץ למיליון" של רשת היא עדיין המשדר הנצפה בישראל עם 1.01 מיליון צופים בפרק ששודר במוצ"ש. "ארץ נהדרת" היא התוכנית הנצפית של קשת השבוע עם 786 אלף צופים, ואילו "גב האומה" מובילה את ערוץ 10 אל מעלה טבלת הרייטינג עם 519 אלף צופים.

בערוץ 1 נרשמה השקה מצוינת לדרמה המשפחתית "איפה אתה חי" - 7.2% במשקי-בית יהודיים ו-190 אלף צופים בסך-הכול. מדובר בהשקה הגבוהה ביותר לדרמה בערוץ 1 בשנים האחרונות.

רייטינג 7-14/3/15
 רייטינג 7-14/3/15