אל תתנו

קמפיין "לא לתת" מוכיח כמה השמאל פאתטי ומנותק

ההפגנה בכיכר רבין / צילום: שלומי יוסף
ההפגנה בכיכר רבין / צילום: שלומי יוסף

אם היינו צריכים עוד הוכחה לכמה השמאל מנותק, מסוגר ומתוחכם הרבה פחות מאיך שהוא רואה את עצמו, ובכן, קיבלנו אותה היום - ובגדול. "לא לתת!", קורא ציבור מצביעי השמאל מעל גבי הרשתות החברתיות, לאחר שהתברר, כמה מפתיע, שתושבי הדרום, עיירות הפיתוח והשכונות הוותיקות בערים הגדולות הצביעו מחל.

לא לתת! אבל למי, בעצם? כלומר, למי נתתם עד היום? הו, הסולידריות! בהחלט, אנחנו בעד המפוטרים בדרום. בהחלט, אנחנו בעד שיפור החינוך והתעסוקה בפריפריה. ולכן אנחנו שם, איתם, יוצאים בהמונינו ממדינת תל-אביב, צובאים באוטובוסים, מפגינים יחד עם עובדי כיל. כלומר, כותבים סטטוסים. כלומר, מדברים על זה בבית קפה ביום שישי בבוקר כשהילד נוסע לידנו על אופניים חדשים שקנינו לו בחנות-בוטיק-מה-זה-חמודה.

שמאלנים, אתם פאתטים. אתם אף פעם לא עומדים לצד האנשים שאתם רוצים שיצביעו עבודה ומרצ, אז למה אתם מצפים? V15, שהייתה אמורה להביא את המהפך, התמקדה בשכונות מבוססות בערים הגדולות שצפויות גם ככה להצביע מרכז-שמאל. מתי לאחרונה העבודה ומרצ עשו עבודת שטח מאומצת, מרוכזת, ארוכת-טווח, בבאר-שבע, באופקים, בקריית שמונה, בשדרות?

כי הכי קל להגיד "טיפשים, מתנהגים כמו אישה מוכה", אבל כשתושבי הדרום אפילו לא יודעים להגיד מה בעצם מציעים להם האשכנזים מתל-אביב, פשוט כי מרצ לא טורחת להגיע לדרום, למה כבר אפשר לצפות?

אז אל תתנו, אל תתרמו, אל תהיו סולידריים ואל תהיו חומלים. גם ככה לא עשיתם את זה עד עכשיו. רק על עצמכם אתם עובדים, ובהצלחה בבחירות הבאות, עם 40 מנדטים לליכוד ו-15 לעבודה.