כדורגל בשחקים: טורקיש איירליינס תשדר את הקלאסיקו לנוסעיה

ענקית התעופה הטרקית חתמה על הסכם עם מחזיקת הזכויות מדיה-פרו, ותעביר ישירות את המשחק הערב (22:00) בין ברצלונה לריאל ב-17 טיסות בינלאומיות

לואיס סוארז, ליונל מסי, ברצלונה / צלם: רויטרס
לואיס סוארז, ליונל מסי, ברצלונה / צלם: רויטרס

חברת התעפה טורקיש איירליינס הודיעה ללקוחותיה כי תשדר הערב (א', 22:00 שעון ישראל) בטיסותיה הבינלאומיות את הקלאסיקו של הליגה הספרדית בין ברצלונה לריאל מדריד. זאת לאחר שהחברה הטורקית חתמה על הסכם עם חברת התקשורת הספרדית מדיה-פרו, המחזיקה בזכויות השידור של ברצלונה.

במסגרת ההסכם, תתאפשר צפייה במשחק ב-17 טיסות בינלאומיות שתפעיל טורקיש, בזמן בו יתקיים המשחק המסקרן באצטדיון קאמפ נואו בברצלונה.

זו הפעם הראשונה שמשחק מהליגה הספרדית משודר ישירות בטיסות, אבל ממש לא מהווה תקדים בכדורגל האירופי: משחקים מהפרמיירליג האנגלית ומהבונדסליגה הגרמנית כבר שודרו ישירות במטוסים.

טורקיש הפכה בשנים האחרונות לאחת מהמפרסמות הגדולות בספורט העולמי ובעיקר בכדורגל. היא אמנם כבר לא משמשת כשותפה מסחרית של ברצלונה (סיימה את ההתקשרות עם הקבוצה אחרי שזו העמיקה את הקשר עם קטאר איירווייז) - אבל מחזיקה בהסכמים עם מספר מועדוני כדורגל. בנוסף, היא אחת מנותנות החסות של כוכב ברצלונה, ליונל מסי.

אגב, גם כאן בישראל נעשו התאמות עבור הקלאסיקו: המשחק המרכזי בליגת העל בין מכבי ת"א למכבי חיפה הוקדם בחצי שעה וייחל ב-20:35, על מנת למנוע עד כמה שניתן התנגשות בין השידור של ערוץ 1 לבין השידור מספרד שיועבר על-ידי ערוץ הספורט.