תקרית עומרי כספי והילדה ביציע הפכה לטלנובלה של ממש

כדורסלן ה-NBA הישראלי היה מעורב בעל כורחו במיני-תקרית עם אוהדת צעירה במהלך משחק - כשנדחף לקהל ע"י פול פירס ונחת על ילדה קטנה ■ כספי ידע לצאת גדול מהאירוע

עומרי כספי דורס ילדה ביציע / צילום: מהוידאו
עומרי כספי דורס ילדה ביציע / צילום: מהוידאו

עומרי כספי, הכדורסלן הישראלי שמשחק בסקרמנטו קינגס מה-NBA, נמצא בימים האחרונים במיני-טלנובלה ספורטיבית, כמו שאוהבים בארה"ב.

תחילת האירוע במשחק שהתקיים בלילה שבין ראשון לשני בין קבוצתו של כספי לבין וושינגטון וויזרדס שבה משחק פול פירס הוותיק. במהלך המשחק כספי ביצע עבירה על פירס שכנראה עיצבנה מאוד את שחקן הוויזרדס, וזמן קצר לאחר מכן כספי "זכה" לתגובה.

בזמן צעד וחצי של כספי לכיוון הסל, פירס ביצע עליו עבירה בלתי ספורטיבית ודחף אותו בחוזקה לעבר הקהל שישב מתחת לסל. כספי נחת על ילדה קטנה שישבה שם וזו פרצה בבכי מבהלה. כבר אחרי האירוע כספי ניסה לנחם את הילדה, ואתמול הוא אף הזמין אותה למתחם הקבוצה והעניק לה "מתנת ניחומים" כדי לוודא שהיא "לא כועסת עליו יותר מדי" - בובה של אלזה מ"לשבור את הקרח".

כספי הצטלם עם האוהדת הצעירה והעלה את התמונה לפייסבוק שלו - וזכה לתגובות מחמיאות ואוהדות מחבריו ומאוהדים אחרים, שכיוונו את חיצי האשמה לעבר פול פירס.

עומרי כספי / מתוך הפייסבוק
 עומרי כספי / מתוך הפייסבוק

פרשני הספורט ביקרו את פירס על המהלך "המכוער" וטענו כי זה עוד רגע לא יפה בקריירה שלו שנמצאת בדעיכה. פירס קיבל שריקות בוז מהקהל לאחר האירוע ועד לסוף המשחק.

חלק מהפרשנים בארה"ב העלו אפשרות שהדחיפה של פירס היא בעצם נקמה על כך שבעונה הקודמת, כשכספי שיחק בקבוצת יוסטון רוקטס ופירס בברוקלין נטס, כספי נפל ליציע האוהדים במהלך משחק בניסיון להציל כדור אבוד ונחת היישר על אשתו של פירס, שיצאה ללא פגע מהאירוע...