מנרב רכשה קרקע ל-400 יחידות דיור בעכו ב-40 מ' ש'

הפרויקט האמור הוא חלק מתב"ע מאושרת המתייחסת למתחם בשטח נרחב יותר בהיקף של כ-60 דונם בסמוך לכניסה הדרומית לעיר, מתחם הכולל גם זכויות להקמת שטחי מלונאות, מסחר ונופש

עכו / צילום: איל יצהר
עכו / צילום: איל יצהר

פרויקט מגורים ראשון של חברת מנרב פרויקטים בעכו. החברה דיווחה היום לבורסה כי רכשה קרקע בשטח 30 דונם המיועד להקמת פרויקט מגורים בהיקף 400 יחידות דיור בעיר. את הקרקע רכשה החברה מחברה ציבורית תמורת כ-40 מיליון שקל, לא כולל מע"מ. נציין כי החברה רכשה למעשה אופציה שקיבלה חברה פרטית אחרת על השטח, ובעקבות סחרור האופציה תישא החברה בעלות נוספת לעסקה.

כך, בנוסף לעלות הקרקע, התחייבה החברה לתשלום נוסף בגובה 15 מיליון שקל עבור סחרור אופציה אותה רכשה מחברה פרטית על חלק מהקרקע ומלבד תשלום זה, כולל ההסכם תשלום נוסף לבעלת האופציה בסך 11 מיליון שקל וזאת בהתאם לעמידה ביעדים שיווקיים ובהתאם להתקדמות במכירת הדירות בפרויקט.

הפרויקט האמור הוא חלק מתב"ע מאושרת המתייחסת למתחם בשטח נרחב יותר בהיקף של כ-60 דונם בסמוך לכניסה הדרומית לעיר, מתחם הכולל גם זכויות להקמת שטחי מלונאות, מסחר ונופש. כאמור, הקרקע אותה רכשה החברה מיועדת לבנייה למגורים כאשר בכוונת החברה לבנות 400 יחידות דיור בשישה בנייני מגורים בני 15 קומות, בהיקף של כ-42.7 אלף מ"ר עיקרי בנוי.

מהחברה נמסר כי עלות ההשקעה בפרויקט צפויה להיות 365 מיליון שקל וצפי ההכנסות ממכירת הדירות מוערך בכ-420 מיליון שקל. בחברה העריכו היום שבניית הפרויקט תחל בחודשים הקרובים.

"בשנים האחרונות ניתן לראות כי יש תנופת בניה בעכו בפרויקטים חדשים של בניה רוויה וצמודת קרקע וכמו כן ניתן לזהות הגירה חיובית לעיר מאזור הקריות, כרמיאל ונהריה", כך לדברי מוטי רונס, סמנכ"ל פיתוח עסקי במנרב שהוסיף כי על פי תוכנית השיווק של החברה מחיר דירת 3 חדרים צפוי לעמוד על 950 אלף שקל ומחיר דירת 4 חדרים יעמוד על החל מ-1.2 מיליון שקל".