תקציב מותג הסלולר Huawei עובר למשרד לעומק התודעה

בחברת אלפא טלקום, היבואנית הרשמית של המותג, הגיעו להסכם עם Huawei על הגדלה משמעותית של תקציב השיווק והפרסום בישראל

תקציב הפרסום של מותג הסלולר Huawei עובר ממשרד הפרסום מנצ' למשרד הפרסום לעומק התודעה - כך נודע ל"גלובס".

Huawei היא יצרנית הסמארטפונים השלישית בגודלה בעולם, ובשנת 2014 היא רשמה את הגידול המשמעותי ביותר במכירות סמארטפונים בעולם. החברה פועלת בארץ באמצעות חברת אלפא טלקום, שהיא היבואנית הרשמית של המותג. בישראל היא פועלת כשנה וחצי, אך לעומת הצלחתה בחו"ל, בשוק המקומי היא עדיין מחזיקה נתח שוק חד-ספרתי בלבד, ולא הפכה למי שקוראת תיגר על אפל וסמסונג.

מאז ההשקה בישראל טיפל בתקציב הפרסום של החברה משרד הפרסום מנצ', שעסק בעיקר בהחדרת השם הלא טריוויאלי; זאת באמצעות סרטונים המדמים את הצליל וואווי בקונוטציות אחרות - כמו למשל חתולים שנוהמים זה על זה או מרוץ אופנועים.

לפני כחודשיים עברה החברה בישראל שינוי, כשלתפקיד המנכ"ל נכנס קובי כליף. לאחר כניסתו לתפקיד מינה כליף סמנכ"ל שיווק חדש לחברה, והחליט להחליף משרד פרסום.

עוד מדווחים בחברת אלפא טלקום כי כליף הגיע להסכם עם החברה-האם על הגדלה משמעותית של תקציב השיווק והפרסום בישראל. בחברה מסבירים כי כליף, שהחזיק קודם לכן בתפקיד בכיר בסמסונג ישראל, מתכוון לנצל את היכרותו עם השוק כדי להגדיל באופן משמעותי את נתח שוק החברה בשוק בישראל.

קובי כליף, מנכ"ל אלפא טלקום, יבואנית וואווי בישראל, מסר: "בשנה הקרובה אנו מתכוונים להשקיע סכומי כסף גדולים מאוד בשיווק ופרסום, ולנגוס באופן משמעותי בנתח השוק של אפל וסמסונג בישראל. חברת וואווי העולמית מעוניינת להפוך לשחקן רציני מאוד בישראל, וכבר התחייבה להשקיע כאן סכומי כסך אדירים. אין לי ספק כי תוך שנה מהיום מפת הסלולר בישראל תשתנה, ו-וואווי תהפוך לגורם מרכזי בשוק הסלולר הישראלי".