גם ליריב של פלויד מייוודר אין בעיה עם כסף

מני פאקיאו הפיליפיני, שיפגוש לקרב האגרוף היקר בהיסטוריה ב-2 במאי את פלויד "Money" מייוודר - רכש אחוזה בסך של 12.5 מיליון דולר בלוס אנג'לס

מני פאקיאו / צלם: רויטרס
מני פאקיאו / צלם: רויטרס

דווקא פלויד מייוודר, המכונה "Money", יריבו של מני פאקיאו בקרב האגרוף שצפוי להיות היקר ביותר בהיסטוריה - נחשב לטיפוס היותר ראוותן מבין השניים. הוא הספורטאי המרוויח בעולם, עם הכנסות של 105 מיליון דולר בשנת 2014 על-פי "פורבס" - והוא דואג שכולם ידעו את זה: בקליפ הזה למשל ב-YouTube, ניתן להתרשם מהמכוניות המפוארת בהן הוא נוהג, מערימות התיקים עמוסי השטרות אותם הוא נהנה לספור, מהבילויים האקסטרימיים שלו, ועוד.

אבל אולי כדי להתכונן כמו שצריך לקרב שייערך ב-2 במאי בלאס וגאס, התחיל פאקיאו להתנהג, במידה מסוימת - כמו יריבו: ה"לוס אנג'לס טיימס" מפרסם כי הפיליפיני רכש אחוזה בבוורלי הילס בתמורה ל-12.5 מיליון דולר.

הבית, בגודל של כ-930 מ"ר, מכיל בין היתר קולנוע ביתי המתאים ל-20 צופים, בריכת ענק, 7.5 חדרי אמבטיה, ועוד. על-פי הדיווח, האחוזה נמכרה בפעם האחרונה ב-2012, בתמורה ל-4.8 מיליון דולר.

אגב, באותה רשימה של "פורבס" ל-2014 נטען כי פאקיאו הכניס בשנה זו 41.8 מיליון דולר. הוא ישהה בלוס אנג'לס עד הקרב, כאשר את האימונים שלו לקראתו הוא יעשה בעיר.