הטיפ היומי: מניית הקמעונאות הזו יכולה לזנק עד 20%

מחלקת המחקר של גולדמן זאקס ממליצה על מניית Restoration Hardware ב"קנייה" ומעלים את מחיר היעד שלה ל-114 דולר

חברת רסטוריישן / צילום: בלומברג
חברת רסטוריישן / צילום: בלומברג

הקמעונאית Restoration Hardware נסחרת בבורסת ניו יורק (סימול: RH) לפי שווי של כ-3.8 מיליארד דולר. החברה מפעילה רשת למכירת רהיטים וציוד לבית, כולל תאורה, וילונות, קישוטים, מוצרים לגינה ומוצרים לילדים ותינוקות, ומתייחסת למוצרים כאל מוצרי יוקרה. לפי דעתנו, רסטוריישן ממוצבת היטב ליהנות מתחום ה-eCommerce (מסחר מקוון), כשכיום 50% ממכירות החברה מתבצעות על ידי הזמנות ישירות באינטרנט.

אנחנו מאמינים שרסטוריישן מייצגת את אחד מסיפורי הצמיחה הטובים ביותר בשוק הקמעונאי. בנוסף, פעילות החברה מושפעת משוק הדיור וממחירי הנדל"ן, שממשיכים להציג שיפור בהשוואה לשנים קודמות.

קטליזטורים חדשים שצפויים להשפיע לטובה על מניית רסטוריישן כוללים את התועלת הצפויה מהרחבת קו המוצרים שלה החל משנת 2016, דבר שצפוי להערכתנו להגביר את המשיכה של הרשת; מאמצים לייצר קטלוג מותאם יותר, אשר נשלח בדואר ללקוחות, מה שמגביר את היעילות של רסטוריישן בתחום הפרסום, אחרי שבעבר הפעילות הפרסומית שלה הייתה לא אופטימלית; ובנוסף, המניה נמצאת בנקודת כניסה מעניינת להשקעה בה, אחרי שהציגה ביצועי חסר בהשוואה למגזר הקמעונאי. להערכתנו, השוק כבר עיכל את תחזית החברה לצמיחה בשיעור של כ-15% במכירות חנויות זהות ב-2015, וכן את האתגרים לשנה זו. עקב כך, השווי הנוכחי נראה אטרקטיבי ביחס לנתוני הצמיחה של רסטוריישן.

החברה מתכננת להעשיר את קו המוצרים שלה ב-2016, ואמורה להשיק שני קונספטים חדשים שיגוונו את מראה המותג שלה. אנו מעריכים שהמוצרים שיושקו יהיו בעלי מראה יותר עכשווי. בנוסף, רסטוריישן כבר הודיעה כי תשיק קו מוצרים למטבח - מהלך הגיוני עבורה. החברה נמצאת בתהליך הדרגתי של פתיחת סניפים גדולים יותר, שישפיעו לטובה על הדינמיקה מול המשכירים בנוגע לעלויות השכירות, וכן על הגדלת התעבורה בחנויות.

אנו מעלים את התחזיות שלנו לרווח הנקי למניית רסטוריישן ב-2016 ב-5 סנט, ומורידים את התחזית ל-2017 ב-5 סנט. מחיר היעד שלנו למניית החברה עולה ב-8 דולר, ל-114 דולר, ומשקף עתה פרמיה של 20% על פני מחיר המניה בבורסה. המלצתנו למניה היא "קנייה".

*** מחלקת המחקר, גולדמן זאקס. הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם