אינפיניטי AR הישראלית גייסה ממשקיעים 5 מיליון דולר

בין המשקיעים, Sun Corporation היפנית, שתעזור לחברה לחדור לשוק היפני ■ אינפיניטי פועלת בתחום המציאות הרבודה ■ המוצר של החברה מציג פתרון מעניין מאוד לתחומי הרפואה, הדרכות וכמובן משחקים

הון סיכון מנהל ניהול סטארט-אפ  סטארט אפ  הון סיכון הייטק היי טק שבבים צ`יפ / צלם: save as
הון סיכון מנהל ניהול סטארט-אפ סטארט אפ הון סיכון הייטק היי טק שבבים צ`יפ / צלם: save as

חברת אינפיניטי AR הישראלית (Infinity AR) הודיעה היום (ד') על גיוס 5 מיליון דולר בסבב הגיוס השני שלה. בין המשקיעים, Sun Corporation היפנית, שתעזור לחברה לחדור לשוק היפני. בנוסף השתתפו בסבב המשקיעים הקיימים קרן Singulariteam ו-Platinum Partners. כספי הגיוס ישמשו להמשך פיתוח המוצר.

אינפינטי AR עברה גלגולים שונים בפעילות שלה, כאשר בחודשים האחרונים היא הציגה לתקשורת בארץ את המוצר החדש שלה בתחום המציאות הרבודה. אינפיניטי לא מפתחת חומרה, כמו משקפיים לצרכנים או לארגונים, אלא פועלת בתחום התוכנה. החברה מפתחת פתרון היושב על משקפיים של חברות אחרות ומסוגל לעבוד אפילו על מוצרים עם חומרה בדולרים בודדים.

המוצר של החברה מציג פתרון מעניין מאוד לתחומי הרפואה, הדרכות וכמובן משחקים. בהדגמה שאינפינטי עשתה בעבר עבור גלובס, הוצג משחק של מכוניות, בה התוכנה מזהה את השולחן, את המקום בו הוא נגמר ואפילו את הקיר לידו. התוצאה, המכונית נוסעת על השולחן וכאשר היא מגיעה לקצה שלו, היא יודעת ליפול ולהיתקע על הקיר. הדגמה אחרת היא בתחום הרפואה, בה מנתח יכול להשתמש במשקפיים בשביל לקבל מידע המוצג ליד האדם המנותח, למשל, סריקה של הגוף ומבט נוח מזוויות שונות.

"המוצר שאנחנו מציעים יהיה קודם כל לשוק העסקי ורק בסוף בשוק הצרכני", אומר מוטי קושניר, מנכ"ל אינפיניטי. " בשנתיים הקרובות המוצר הזה יהיה בתחום הדרכות, למשל הצגה של מנועי מטוסים עבור חברות תעופה ואחר כך הוא יגיע לתחום משחקי הקאז'ואל. אנחנו נשמח להיות המנוע של עולם אוגמנטד הריאלטי". אינפיניטי מתכננת להשיק את התוכנה שלה כבר ברבעון הרביעי של השנה. בחברה מועסקים 7 עובדים, כאשר הושקעו בה עד היום 7.2 מיליון דולר (כולל ההשקעה הנוכחית).