המלחמה בין פפסי לקוקה-קולה הגיעה גם ל-MLS

קוקה-קולה חתמה על חוזה ל-4 שנים כספונסרית המשקאות הקלים החדשה של ליגת הכדורגל האמריקאית - אחרי קרוב ל-20 שזו שיתפה פעולה עם פפסי

אחרי קרוב ל-20 שנה, ה-MLS מחליפה את ספונסרית המשקאות הקלים שלה: במקום פפסי, ששיתפה פעולה עם ליגת הכדורגל האמריקאית מאז היווסדה ב-1996, נותנת החסות החדשה תהיה קוקה-קולה - כך מפרסמת סוכנות הידיעות "בלומברג".

פרטי ההסכם החדש לא פורסמו, אך החוזה האחרון של פפסי עם ה-MLS, שנחתם ב-2011 והסתיים בדצמבר האחרון - היה שווה לפי אתר sportspromedia סך של 12 מיליון דולר. במסגרת העסקה, תקבל קוקה-קולה, בין היתר - חשיפה במשחקי ה-MLS ובאירועים בהם ישתתפו השחקנים. מלבד הליגה המקצוענית - היא תעניק חסות גם להתאחדות הכדורגל האמריקאית (US Soccer).

מדובר על חוזה הספונסרשיפ החדש הרביעי עליו חותמת ה-MLS במהלך החודשיים האחרונים. קדמו לקוקה-קולה הסכמים עם ג'ונסון אנד ג'ונסון, אאודי, ועם חברת החטיפים מונדלז אינטרנשיונאל.

בכך מחריפה המלחמה של קוקה-קולה ופפסי על פרסום בנכסי ספורט. לקוקה-קולה יש בין השאר הסכמים עם ה-NBA ועם פיפ"א (אחת מהספונסריות הראשיות של המונדיאל); פפסי מחזיקה בחוזים עם ה-NFL, ה-MLB וה-NHL.