טבע מציעה תוכנית פרישה מרצון ל-200 עובדים בכפר-סבא

התוכנית מכוונת לאוכלוסיות ייעודיות מקרב העובדים ומוצעת לפרק זמן קצר ■ טבע: "ההצעה כוללת חבילת פרישה בתנאים מיטיבים במיוחד, הגבוהים באופן ניכר מהנהוג בשוק" ■ "טבע מצויה בתהליך מעמיק לחיזוק המיקוד העסקי"

בניין טבע בכפר סבא / צילום: תמר מצפי
בניין טבע בכפר סבא / צילום: תמר מצפי

טבע מציעה תוכנית פרישה מרצון לכ-200 עובדים במפעל שלה בכפר-סבא, שבו עובדים כ-1,327 איש לפי דוח החברה לסוף 2014. התוכנית הוצעה לעובדים ייעודיים, על-פי פרמטרים מסוימים - עובדים ותיקים, חדשים ועוד. ההצעה היא לפרק זמן קצר, ולדברי החברה היא תכלול "הטבות משמעותיות".

הפעילות בכפר-סבא כוללת ייצור תרופות, מעבדות פיתוח, מחסנים ומשרדים. לדברי טבע, התוכנית היא חלק מתהליך גלובלי של מיקוד עסקי, אשר מטרתו לשמר את התחרותיות של החברה ולאפשר את המשך צמיחתה בארץ בעולם.

"התוכנית כוללת חבילת פרישה בתנאים מיטיבים במיוחד, הגבוהים באופן ניכר מהנהוג בשוק, וכן ליווי מקצועי מטעם החברה. תהליך זה מתקיים תוך דיאלוג שוטף עם נציגות העובדים ויתנהל בצורה הוגנת ומכבדת", אמר מרק סבג, סמנכ"ל קבוצה, מנהל משאבי אנוש גלובליים של טבע.

"טבע מצויה בתהליך מעמיק לחיזוק המיקוד העסקי של החברה. מדובר בתהליך חוצה ארגון, אשר ייעודו לשפר את התחרותיות של החברה בטווח הארוך בסביבה העסקית הגלובלית", נמסר.