צ'יינה ביי בוחנת פתיחת חנות OnePlus בישראל

OnePlus, שהשיקה בשנה שעברה את הסמארטפון המוצלח One, פתחה בדצמבר את החנות הראשונה שלה בבייג'ינג ■ לאחרונה נסעה משלחת של צ'יינה ביי מישראל לפגישות עם OnePlus בסין

האם ישראל תהיה המדינה הראשונה מחוץ לסין עם חנות של OnePlus? חברת OnePlus שהשיקה שנה שעברה את הסמארטפון המוצלח One, זכתה לגל של אהדה, בעקבות המכשיר בעל החומרה החזקה (לאותה תקופה) והמחיר הנמוך (כ-300 דולר).

חברת OnePlus מוכרת את המכשירים שלה רק דרך האינטרנט (סמארטפונים, סוללות טעינה, אוזניות ואפילו רחפן זעיר). אחת הסיבות להצלחת החברה היא שיטת שיווק, בה היא מוכרת את הסמארטפון רק באמצעות הזמנות. שיטה שהפכה את ה-One למבוקש מאוד. רק לאחרונה החלה החברה במכירה ללא הזמנה של הסמארטפון לכל דורש.

בחודש דצמבר האחרון, פתחה OnePlus את החנות הראשונה שלה בבייג'ינג. מדובר בחנות דגל, הבנויה כמו סלון של בית, כאשר המטרה שלה היא לאפשר ללקוחות להתנסות עם המוצר ולרכוש אביזרים.

בישראל סמארטפון ה-One נמכר דרך אתרי אינטרנט שונים, כאשר אחד המשווקים המזוהים יותר עם OnePlus הוא אתר הקניות צ'יינה בי (המציע אחריות לשנתיים ברכישת הסמארטפון דרכו). צ'יינה ביי המוגדרת כמפיץ מורשה של OnePlus במדינות שונות בעולם, בוחנת פתיחה של חנות דגל של החברה בארץ. עדיין לא ברור מתי המהלך הזה יקרה, אבל ל"גלובס" נודע שלאחרונה נסעה משלחת של צ'יינה ביי לפגישות עם OnePlus בסין.

כך נראית החנות של החברה בסין: