מדיגוס רושמת את מניות החברה למסחר בנאסד"ק

לאחר השלמת תהליך בכוונתה לרשום למסחר את מניות החברה בנאסד"ק באמצעות ADR המייצגות את מניות החברה, באופן שבו כל נייר מסוג ADR ייצג 100 מניות של החברה

כריס רולנד, מנכ"ל מדיגוס
כריס רולנד, מנכ"ל מדיגוס

חברת הביומד מדיגוס רושמת את מניותיה למסחר גם בארה"ב. החברה דיווחה כי הגישה לרשות ניירות הערך האמריקאית (SEC) נוסח פומבי של מסמך לרישום למסחר של מניות החברה.

לאחר השלמת תהליך הרישום בכוונתה לרשום למסחר את מניות החברה בנאסד"ק באמצעות ADR המייצגות את מניות החברה, באופן שבו כל נייר מסוג ADR ייצג 100 מניות של החברה.

מחיר מניית מדיגוס בבורסה של תל אביב עומד על 47.6 אג', כלומר כל ADR תתחיל להיסחר ב-47.6 שקלים, כ-12.36 דולר.

טיוטת מסמך הרישום אשר הוגשה ל-SEC אינה כוללת גיוס הון של החברה בעת הרישום למסחר והרישום למסחר יבוצע באמצעות Bank of New York Mellon המשמש כנאמן וכמנפיק תעודות ה-ADR. החברה פועלת במטרה להשלים את הרישום למסחר בהקדם האפשרי.

ממדיגוס נמסר עוד כי דירקטוריון והנהלת החברה רואים ברישום למסחר של ניירות הערך של החברה בבורסה ראשית בארה"ב צעד חשוב להשגת הכרה בינלאומית ביכולותיה, הישגיה עד כה ובתכנית העסקית של החברה.

מדיגוס הינה חברת מכשור רפואי, המתמחה בפיתוח מכשור רפואי לפרוצדורות אנדו-כירורגיות זעיר פולשניות (minimally-invasive) ופתרונות הדמיה חדשניים.