עיריית ת"א תפקח על מחירי המזון בהיכל הדרייב-אין

הסוף למחירי המזון המופקעים במתחמי הספורט? הזכיין להפעלת המזנונים בהיכל יחויב לתעריף מרבי על 5 מוצרי יסוד

אולם הדרייב-אין / צלם: עודד קרני, מינהלת הליגה
אולם הדרייב-אין / צלם: עודד קרני, מינהלת הליגה

הסוף למחירי המזון המופקעים במתחמי הספורט? עדיין לא, אבל ייתכן שהמצב מתחיל להשתפר. עיריית תל-אביב הודיעה היום (א') כי תפקח החל מהיום על מחירי המזון בהיכל הדרייב-אין בעיר, במטרה להוזיל את הבילוי באולם. בעתיד תפקח העירייה על מחירי המזון במתחמי ספורט נוספים בעיר.

מהעירייה נמסר כי כל זכיין חדש שיבחר לניהול המזנונים במתקני חברת היכלי הספורט תל-אביב-יפו, יחויב לעמוד במחירים קבועים עבור מוצרי יסוד.

מהסנונית הראשונה של המהלך - אותו הוביל חבר מועצת העיר שלמה מסלאוי, המשמש גם כדירקטור בחברת היכלי הספורט ויו"ר ועדת המכרזים - ייהנו כבר מחר האוהדים שיגיעו להיכל הדרייב-אין, המשמש בעיקר כאולמה הביתי של קבוצת הכדורסל הפועל תל-אביב ומארח גם מגוון אירועי ספורט ותרבות נוספים. ההיכל נמצא בימים אלה גם במכרז למציאת נותן חסות שמי עבורו, בדומה לפורמט של האולם ביד אליהו ("היכל מנורה-מבטחים").

הזכיין להפעלת המזנונים בהיכל יחויב לתעריף מרבי על 5 מוצרי יסוד: בקבוק מים לא יעלה על 6 שקלים; קרטיב - עד 4 שקלים; כוס קפה, תה או שוקו עד 5 שקלים; פיתה, כריך עם חומוס או סלטים - עד 12 שקל; ובייגלה - עד 5 שקלים.

המחירים החדשים ייכנסו לתוקף בקרוב גם בהיכל מנורה-מבטחים ובאצטדיון בלומפילד, לאחר שייערכו מכרזים חדשים לבחירת זכיינים במזנונים במתקנים אלה.

"לאחר חודשים ארוכים של עבודה משותפת של גורמים בכירים רבים בעירייה ושל חברת היכלי הספורט, אני שמח לראות את המהלך קורם עור וגידים", אמר מסלאוי.

לדבריו, "ההחלטה להעביר את השליטה על המחירים לגוף עירוני במקום לגוף פרטי נועדה לאפשר למשפחות להגיע לאירועי ספורט וליהנות מהחוויה הספורטיבית מבלי להוציא סכומי כסף גבוהים מכיסם. הוועדה לטיפול בנושא תמשיך לאכוף את שימור המחירים לאורך זמן ותוודא שאף גוף לא יחרוג מרף המקסימום שהוצב לכל מוצר".