מלחמת יבואנים: מי מייבא לישראל הסמארטפון של OnePlus?

סי דאטה טוענת כי היא החברה הראשונה בעולם עמה חותמת OnePlus על הסכם הפצה ■ צ'יינה ביי המוכרת את מוצרי OnePlus בארץ כבר תקופה ארוכה טוענת שהיא המפיצה הרשמית ■ גם פלאפון מייבאת באופן רשמי את ה-One

מלחמת יבואנים בישראל על התואר היבואן הרשמי של הסמארטפון One של חברת OnePlus הסינית. היום (ב') הודיעה היבואנית סי דאטה (מייבאת גם את מוצרי אפל, מיקרוסופט ואסוס) על היותה יבואן רשמי ובלעדי של החברה.

לטענתה, היא החברה הראשונה בעולם עמה חותמת OnePlus על הסכם הפצה. "זוהי הבעת אמון והערכה אדירה לנו ולצרכנים בישראל שהחברה בחרה בנו ובמדינה כפיילוט בבחינת שיטת שיווק שונה ממה שהיה נהוג עד כה" אומרת טלי חלפון, סמנכ"ל המכירות בחברת סי דאטה.

סי דאטה אומנם טוענת שהיא היבואן הרשמי הבלעדי בישראל, אבל בשטח המצב שונה. חברת צ'יינה ביי המוכרת את מוצרי OnePlus בארץ כבר תקופה ארוכה, כולל אביזרים של החברה (סוללות הטענה ניידות ואוזניות), טוענת שהיא קיבלה את אישור החברה להיותה מפיצה רשמית של מוצריה.

כמו כן, גם חברת פלאפון מייבאת באופן רשמי את ה-One כבר מספר חודשים (ומתקנת רק בחלקים מקוריים). סי דאטה היא היחידה שטוענת שהיא יבואנית בלעדית, אולם בחברה לא הסכימו להעביר ל"גלובס" את ההסכמים שלה מול OnePlus.

מספר מכשירי OnePlus המיובאים עומד על פי הערכות על כ-15 אלף. המחיר של דגם ה-One משתנה בין היבואנים. סי דאטה תמכור את המכשיר ברשתות השונות ב-2,200 שקל לגרסת ה-64 ג'יגה כולל אחריות לשנה. בצ'יינה ביי המחיר עומד על 1,725 כולל אחריות לשנתיים. בפלאפון המכשיר נמכר ב-2,300 שקל עם אחריות לשנה דרך חנות האאוטלט האינטרנטית שלה.

חשוב לציין שהעברית עצמה כבר קיימת במכשירי האנדרואיד, כך שלא אמור להיות הבדל בחוויה ברכישת הסמארטפון דרך היבואנים בישראל או ברכישה מעבר לים. המחיר דרך אתר OnePlus בסין עומד על 1,350 שקל לגרסת 64 ג'יגה.

ה-OnePlus הוא מכשיר שזכה להצלחה, בגלל מחירו הנמוך בעת ההשקה אשתקד, שכללה חומרה חזקה מאוד. מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, מעבד סנפדרגון 801 של קוואלקום במהירות 2.5 ג'יגה הרץ עם 3 ג'יגה זיכרון, מצלמה עם חיישן 13 מגה פיקסל של סוני עם פלאש, גלישה בדור 4 וסוללה בקיבולת 3,100 מיליאמפר/שעה, המחזיקה יום וחצי של שימוש.

לאתר המכירה של צ’יינה ביי - לחצו כאן