יורוקום משיקה מוצרי ספורט חכמים של Runtastic

החלה לשווק את צמיד הכושר Runtastic Orbit ■ תשווק גם רצועות דופק המסתנכרנות עם הסמארטפון, שעון GPS ומשקל דיגיטלי ■ תמכור גם את מותג אביזרי הסלולר הבריטי STK

קבוצת יורוקום קיבלה את הזיכיון לשיווק בארץ של מוצרי Runtastic, מותג אוסטרי המציע אביזרים בתחום המחשוב הלביש עבור ספורט. יורוקום החלה לשווק את ה-Runtastic Orbit - צמיד כושר המציע חיווי על צעדים, מרחק, שריפת קלוריות, זמן פעילות יומי ואיכות שינה. הצמיד עמיד במים ובעל זמן סוללה ארוך של עד שבוע. המחיר: 500 שקל.

כמו כן, תשווק יורוקום רצועות דופק של המותג המסתנכרנות עם הסמארטפון, שעון GPS המודד מרחק, דופק וקלוריות ומשקל דיגיטלי המאפשר לסנכרן את המידע ישירות לטלפון.

במקביל קיבלה יורוקום את הזיכיון למכירת מוצרי STK, מותג אביזרי סלולר בריטי הכולל מטענים לבית ולרכב, סוללות גיבוי, כבלי נתונים ומגנים שונים לסמארטפונים כולל לאייפונים, אשר רובם עם חותמת MFI המעידה על אישור רשמי מחברת אפל.

סוללת טעינה ניידת בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה תעלה 90 שקל, מטען לרכב לאייפון 2.4 אמפר במחיר 100 שקל ומגן זכוכית לאייפון 6 ב-60 שקל.

לדברי אילן גרינבוים, מנכ"ל קבוצת יורוקום, "בעולם ובישראל התפתח טרנד חדש שמשלב את עולם הספורט לאפליקציית מובייל, יורקום כחברה מובילה בתחום אביזרים נלווים מציעה מוצרים משלימים שיתנו מענה מתקדם לצורך שגילינו בשוק הישראלי. הזיכיונות החדשים מאפשרים לנו לשלב היטב בין עולמות הסלולר, הספורט התרבות והפנאי".