אכזבה מדוח טאואר? אנליסטים: "קנו - המניה תזנק 83%"

בית ההשקעות Ascendiant מעלה את מחיר היעד ל-28 דולר למניית טאואר, וממליץ לנצל את החולשה אמש במניה על מנת להשקיע בחברה

ראסל אלוונגר / צילום: איל יצהר
ראסל אלוונגר / צילום: איל יצהר

חברת השבבים הישראלית טאואר סיכמה אתמול (ד') את הרבעון הראשון של השנה עם תוצאות כספיות חיוביות - אך מנייתה צנחה בוול סטריט. כעת מגיעה תשובת האנליסטים.

האנליסטים קודי אקרי ודיויד ויליאמס מבית ההשקעות Ascendiant חוזרים על המלצת "קנייה" למניית החברה ואף מעלים את מחיר היעד ל-28 דולר מ-24 דולר בהמלצה קודמת, פרמיה של 83% על מחיר הנעילה אמש בוול סטריט.

אקרי ו-ויליאמס מציינים כי החולשה במסחר אמש לא נבע משום גורם פונדמנטאלי או אכזבה מתחזיות, וייתכן כי מדובר בגורם שקיבל מניות כתוצאה מהמרת אג"ח - והחליט למכור ללא קשר לתוצאות הכספיות.

האנליסטים מסבירים עוד כי בשל מגמת הגידול החזקה בהכנסות החברה, שיעורי הרווח הגולמי החזקים והניראות הטובה להכנסות ממפעלי המיזם המשותף עם פנסוניק TPSCo לפחות עד שנת 2017, הם מעלה את מחיר היעד ל-28 דולר ומוסיפים כי החברה עדיין נסחרת בדיסקאונט וממליצים לנצל את ההזדמנות להשקיע בחברה.

נזכיר כי מכירות טאואר ברבעון הראשון של 2015 צמחו ב-71% ל-226 מיליון דולר, לרבות צמיחה אורגנית (ללא מיקרון ופנסוניק) של 33%. הרווח הנקי, על בסיס non-GAAP, הסתכם ברבעון הראשון של 2015 ב-50 מיליון דולר, המהווה שיעור רווח נקי של 22%, לעומת 20 מיליון דולר, או 15% שיעור רווח נקי, ברבעון המקביל אשתקד ולעומת 46 מיליון דולר, או 20% שיעור רווח נקי, ברבעון הקודם.