תקציב טרייד מובייל יטופל במשרד הפרסום "שביט וזהו"

טרייד מובייל היא אחת השחקניות הגדולות בשוק רכבי היד השנייה ■ זהו המהלך הגדול הראשון שעושה שביט מאז העז להמר וללכת על משרד בבעלותו

אסי שביט /צילום:איל יצהר
אסי שביט /צילום:איל יצהר

משרד הפרסום של איש הקריאייטיב אסי שביט, "שביט וזהו", רושם לעצמו הישג משמעותי: המשרד מקבל לידיו את תקציב הפרסום של חברת היד השנייה טרייד מובייל - אחת השחקניות הגדולות בשוק מכירת הרכבים יד שנייה. למרות היותה של החברה שחקנית גדולה בתחום, בכל הקשור בפרסום היא שמרה על פעילות מינורית ונמנעה מלהשקיע סכומים משמעותיים במדיה.

עתה מתכוונת טרייד מובייל לעלות לראשונה בקמפיין רחב-היקף, שיכלול בין היתר פרסום בטלוויזיה. הקמפיין ישים דגש על היתרון היחסי של החברה: היצע של מגוון של רכבים פרטיים מיד ראשונה, שנסעו מעט קילומטרים יחסית. במרכז הקמפיין יוצגו סרטונים הומוריסטיים, שמציגים שלדים שיוצאים מהרכב כדי להדגיש את המסר שלחברה אין שלדים בארון.

זהו המהלך הגדול הראשון שעושה שביט מאז העז להמר ולשים את שמו בחזית וללכת כל הדרך על משרד בבעלותו. כפי שנחשף ב"גלובס", לפני כ-5 חודשים פרש שביט ממשרד הפרסום חברון-זלמן-שביט, שבו היה שותף כ-4 שנים, ופתח משרד עצמאי שנקרא "שביט וזהו". שביט הגדיר את המשרד החדש כמשרד בוטיק, הנותן שירותי תקשורת, שיווק, פרסום ופיתוח עסקי, ללקוחות בינוניים-קטנים שתקציב הפרסום שלהם אינו עולה על 3 מיליון שקל.

שביט הוא אחד מאנשי הקריאייטיב הבולטים בתעשייה, והוא מחזיק ברקורד מרשים. עם זאת, התנהלות הקריירה שלו נתפסת בענף כלא שגרתית, והיא נגזרת לא מעט מאופיו הלא קונבנציונלי.

שביט למד בבית-הספר School of Visual Arts בניו-יורק וסיים את לימודיו בהצטיינות. עם חזרתו לישראל הצטרף למשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, לאחר מכן עבר למשרד הפרסום גיתם BBDO, שם שימש כסמנכ"ל הקריאייטיב. לאחר 3 שנים פרש שביט מגיתם כדי לפתח קריירה בינלאומית.

הוא עבד בסוכנות פרסום בגרמניה במשך חצי שנה בלבד, וקמפיינים שיצר שם היו פיינליסטים בתחרות הפרסום בקאן. עם שובו לארץ הוא ניתק קשר למשך זמן רב עם רוב אנשי התעשייה, מסיבות משפחתיות-אישיות. בהמשך החליט לחזור לפעול בישראל, חבר למשרד הפרסום חברון-זלצמן, ושמו צורף לשם המשרד.