ערוץ הילדים ישדר בארץ את התכנים של אולפני דרימוורקס

רכש לשידור בלעדי בישראל את תכני האולפנים, והסדרות החדשות מבית דרימוורקס ישולבו באופן מרכזי בלוח השידורים של הערוץ

ערוץ הילדים חתם על הסכם ארוך-טווח עם חברת האולפנים האמריקאית דרימוורקס. במסגרת ההסכם, הערוץ רכש לשידור בלעדי בישראל את תכני האולפנים, והסדרות החדשות מבית דרימוורקס ישולבו באופן מרכזי בלוח השידורים של הערוץ.

דרימוורקס (DreamWorks), המפתחת, מפיקה ומפיצה סרטים וסדרות טלוויזיה, הוקמה על-ידי הבמאי והמפיק סטיבן ספילברג, ג'פרי קצנברג ודייוויד גפן, והיא חתומה על סרטים שוברי קופות כמו "שרק" "רובוטריקים", ו"מדגסקר".

בשנתיים האחרונות נכנסה החברה לתחום הטלוויזיה והחלה ליצור ולהפיק גם סדרות אנימציה, שרובן מבוססות על דמויות ועלילות מתוך סרטיה.

הסכם זה של ערוץ הילדים מצטרף להסכמים נוספים שחתם הערוץ, ובהם עם חברת Cartoon Network.

ערוץ הילדים, מקבוצת RGE, הנמצאת בימים אלה בהליך רכישה מתקדם של ערוץ 10, נאבק בזירה השוקקת של ערוצים הפונים לילדים, אשר מחזיקים בזכויות לתכנים בינלאומיים פופולריים, ובהם ערוץ דיסני, המשדר את תכני וולט דיסני וערוץ ניקלודיאון. חתימת ההסכם צפויה לסייע לערוץ הוותיק להתמודד עם התחרות הקשה.

בין התכנים שנרכשו גם "המלך ג'וליאן", המבוססת על דמות מתוך הסרט "מדגסקר", שזכתה באחרונה בשלושה פרסי אמי; "החתול במגפיים", המבוסס על דמות מתוך הסרט "שרק"; "הדרקון שלי"; ו"בית".

מנהלת ערוץ הילדים, הילי חורב-קסוטו, הביעה סיפוק על העסקה. "אנחנו מאושרים שחברת דרימוורקס בחרה בערוץ הילדים כבית לסדרות האנימציה המצוינות שלה", אמרה. "אנחנו מצפים להציג את הלהיטים המבטיחים בעולם הילדים. שיתוף-הפעולה יעשיר את מסך הערוץ ויביא לילדי ישראל חוויית צפייה מגוונת ומצחיקה".