מנכ"לית מיילן: "טבע ממש לפני נפילה מצוק"

בכנס משקיעים שנערך בניו יורק אמרה הת'ר ברש כי בעתיד איחוד עם טבע יוכל להתרחש, אולם רק אם ההנהלה של מיילן תהיה אחראית לכך ■ ברש ציינה כי מיילן מתכוונת לקיים הצבעה בקרב בעלי המניות על רכישת פריגו

הת'ר בראש, מנכ"לית מיילן, וארז ויגודמן, מנכ"ל טבע /  צילומים: איל יצהר ורויטרס
הת'ר בראש, מנכ"לית מיילן, וארז ויגודמן, מנכ"ל טבע / צילומים: איל יצהר ורויטרס

מנכ"לית מיילן אומרת כי החברה עדיין נחושה לרכוש את פריגו, ומשחררת עוד אמירה עוקצנית כלפי טבע. בכנס משקיעים שנערך אתמול (ו') בניו יורק, אמרה הת'ר ברש כי בסוף יולי או תחילת אוגוסט מיילן מתכננת לקיים פגישה מיוחדת בה היא תבקש מבעלי המניות לאשר את הצעת הרכש לפריגו.

ברש אמרה כי "המטרה היא להשיג הצבעה של בעלי המניות מוקדם ככל הניתן", כך מדווח העיתון "פיטסבורג פוסט גאזט", ומוסיף כי אם מחזיקי המניות יאשרו, מיילן תיקח את ההצעה לבעלי המניות של פריגו.

למרות שדירקטוריון פריגו דחה את ההצעה של מיילן, ברש מאמינה כי החברה תשיג את תמיכת בעלי המניות בפריגו. "אנחנו חושבים שזו הצעה הוגנת ומשכנעת מאוד. אנחנו מאמינים שבעלי המניות של פריגו שמחים מאוד שההצעה על השולחן", אמרה ברש.

כשנשאלה אם מיילן עשויה לשנות את ההצעה, אמרה כי דירקטוריון מיילן פתוח לדיונים עם פריגו, ובמקרה כזה ניתן לדבר על שינויים בהצעה.

באשר להצעת הרכש מצידה של טבע, אמרה מנכ"לית מיילן כי "אנחנו פשוט לא חושבים שטבע היא החברה הנכונה למיזוג. הם ממש לפני נפילה מצוק". עם זאת, היא ציינה כי בעתיד איחוד עם טבע יוכל להתרחש, אולם רק אם ההנהלה של מיילן תהיה אחראית לכך.

ביום ד' השבוע, נזכיר, הודיעה טבע כי היא רכשה 1.35% ממניות מיילן במחירים שבן 69 ל-71 דולר למניה. שווי השוק של מיילן עומד על כ-34 מיליארד דולר כך שטבע השקיעה כ-450 מיליון דולר ברכישות.

"רכישת מניות מיילן מראה את המחויבות הרבה שלנו לביצוע העסקה שתועיל לבעלי המניות של שתי החברות", נמסר בהודעת טבע.