דירוג: אלה החתמים המובילים בשוק ההון בישראל

פועלים אי.בי.אי דורגה ראשונה בדירוג החתמים ■ מדירוג גלובס 100 DUN'S עולה כי עשר החברות המדורגות בתחום החיתום ביצעו 194 הנפקות בהפצה ראשית, בהיקף של כ-39 מיליארד שקל

מסחר- עליות- מניות-בורסה / צילום: שאטרסטוק
מסחר- עליות- מניות-בורסה / צילום: שאטרסטוק

מדירוג גלובס DUN'S 100 הבוחן את מס' ההנפקות בהפצה ראשית והיקף ההנפקות שביצעו חברות החיתום, עולה כי, פועלים אי.בי.אי, שדורגה אשתקד במקום השלישי, הדיחה השנה את כלל פיננסים חיתום, ועלתה למקום הראשון.

בשנת 2014, פועלים אי.בי.אי ביצעה 52 הנפקות בהיקף של כ-10.3 מיליארד שקל.

כלל פיננסים שדורגה אשתקד במקום הראשון, ירדה מקום אחד בדירוג ומדורגת השנה במקום השני עם 48 הנפקות בהיקף של כ-7.4 מיליארד שקל. חברת רוסאריו קפיטל שדורגה, בשנה שעברה במקום הרביעי, מטפסת מקום אחד וסוגרת את השלישיה הראשונה עם 19 הנפקות בהפצה ראשית, בהיקף של כ-8 מיליארד שקל.

לאומי פרטנרס חתמים שדורגה בשנת 2014 במקום השני, ירדה שני מקומות, למקום הרביעי עם 23 הנפקות שהיו בהיקף של כ-4.5 מיליארד שקל. דיסקונט חיתום והנפקות נכנסה לדירוג היישר למקום השישי עם 14 הנפקות בהפצה ראשית, בהיקף של כ-1.7 מיליארד שקל.

איפקס הנפקות שהוקמה במחצית השנייה של 2013, נכנסה לראשונה לדירוג, וממוקמת במקום התשיעי עם 4 הנפקות . איפקס הנפקות הובילה, בין היתר, את הנפקת חברת הנדל"ן האמריקאית אקסטל לימיטד, בסכום שיא של 1.05 מיליארד שקל.

סוגרת את הטבלה חברת מנורה מבטחים, חיתום וניהול עם שתי הנפקות בהיקף של -220 מיליון שקל.

דירוג חתמים מובילים
 דירוג חתמים מובילים