הרובוט שיחליף אתכם: הצצה לחברה ייחודית בישראל

לא רק לארגונים גדולים: הכירו חברת טכנולוגיה מתקדמת שפועלת בישראל, ומפתחת מגוון רובוטים חדשניים בהתאמה אישית, שמאפשרים לעסקים לייעל את הייצור ולחסוך הון

רובוטים, yaskawa / צילום: מתוך אתר yaskawa
רובוטים, yaskawa / צילום: מתוך אתר yaskawa

הדעה הרווחת היא כי רובוטים מתאימים אך ורק לייצור בכמויות גדולות במיוחד, בגלל עלות גבוהה, קושי בשימוש ועלויות תפעול גבוהות. לכן, המפעלים בישראל, שרובם קטנים ובינוניים, מעדיפים להמשיך לעבוד בשיטות המסורתיות.

חברת יסקווה (YASKAWA) ישראל, חברת בת של יאסקווה אלקטריק היפנית, חברת הרובוטיקה והאוטומציה התעשייתית המובילה בעולם שקיימת כבר 100 שנה, החלה לפעול בישראל לפני 17 שנה וכיום היא שמה לה למטרה לשנות את התמונה באמצעות מרכז ראשון מסוגו בישראל שמטרתו להנגיש טכנולוגיות רובוטיות ובקרה לתעשייה הישראלית.

בכל שבוע החברה מזמינה את בכירי התעשייה הישראלית להדרכות מקצועיות ללא עלות. הסדנאות מאפשרות חוויה של עולם האוטומציה והרובוטיקה, התנסות בתכנות ללא צורך בידע מוקדם וכן הבנה מעמיקה של תהליכי השוק.

יאסקווה ישראל לא רק מפתחת ומנגישה את עולם הרובוטיקה לתעשייה הישראלית אלא גם משקיעה בעצמה בסטארט-אפים. צפו בסיפור המלא של החברה והבשורה שלה לישראל בסרטון המצורף.