גולן טלקום הובילה בגיוסים במאי ומתקרבת ל-800 אלף מנויים

הוט מובייל סיימה את מאי עם פי שניים יותר נטישות מאשר גולן טלקום ■ פלאפון מצליחה להקטין את היקף הנטישות ל-5,600 בלבד

מיכאל גולן / צילום: תמר מצפי
מיכאל גולן / צילום: תמר מצפי

חודש מאי בניידות המספרים מסתיים בניצחון זול של חברת גולן טלקום, שמגייסת 15,500 מנויים נטו. גולן טלקום מובילה את טבלת הניודים מתחילת השנה, וגם החודש היא רושמת הישג משמעותי, כאשר היא מצליחה לגייס פחות מנויים מאשר מתחרתה המושבעת הוט מובייל, אך בסיכום הסופי של מנויים היא מובילה בפער ניכר לעומת הוט מובייל, שגייסה 9,300 מנויים נטו בלבד.

שתי החברות נמצאות במבצעים מאוד אגרסיביים של מתחת ל-50 שקם לקו, וניכר כי היקפי הגיוסים שומרים על אותה רמה פחות או יותר בחודש מאי, של בין 10,000 ל-20 אלף מנויים פחות או יותר.

יחד עם זאת, ברור מאוד שחברת הוט מובייל ממשיכה לסבול מנטישה גוברת, ולמעשה את חודש מאי היא מסיימת בהיקף נטישה של פי שניים יותר מאשר גולן טלקום. ההישג של גולן משמעותי מאוד החודש, מפני החברה מתקרבת ל-800 אלף מנויים.

ניודים בסלולר
 ניודים בסלולר

בקרב חברות הסלולר הוותיקות נראה כי פלאפון מצליחה להקטין את היקף הנטישות, והיא מסיימת את החודש עם 5,600 נטישות בלבד, כאשר פרטנר מובילה עם היקף הנטישות עם 12,500 נטישות נטו, וסלקום עם 8,000 נטישות נטו.

יש לציין כי במונחים של מצטרפים חדשים, כפי שניתן לראות בטבלת הניודים, סלקום היא הגדולה ביותר, ופרטנר מגייסת את הכמות היותר קטנה של לקוחות.

בקרב המפעילים הווירטואליים נראה כי חברת יו-פון, שעומדת למכירה, ממשיכה לקרטע, והחברה ממשיכה לאבד מנויים, בעוד רמי לוי ממשיך לגדול וצירף אליו החודש 2,000 מנויים נטו.